fallback

10 неща, в които старите Жигули бяха по-добри от днешните коли

Прогресът направи автомобилите ни несравнимо по-безопасни, комфортни и бързи. Но донесе и минуси

Често си спомняме с носталгия за колите от доброто старо време. Истината е, че съвременните автомобили ги превъзхождат в безброй отношения: комфорт, безопасност, динамика. Ако някой твърди обратното, вероятно е пропуснал да си изпие хапчетата. Но все пак има и някои отделни точки, по които старите коли имат несъмнено предимство, както подчертават колегите от авторитетното руско списание "За Рульом". Тяхното сравнение е между модерните автомобили и класическата Жигули (ВАЗ-2101) - в края на краищата тя беше най-доброто, достъпно отсам Желязната завеса. Но всъщност повечето аргументи са валидни за почти всяка кола от 70-те и 80-те години - източна или западна.

10 предимства на старите коли пред новите (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #34
    Хдлфлфл ( преди 3 години )
    До #40Хайде пак. 1988 г. - 1200 убити при ПТП, 2020 - 600 жертви. Имайки предвид, че колите бяха 10 пъти по-малко, смъртността с руските консерви е 20 пъти по-голяма от съвременната.
  • #33
    Некакъв ( преди 3 години )
    Взех микробус Мерцедес под наем за 1 ден и като седнах около 5 мин не можах да тръгна. Ръчната беше дръпната. И не исках да ги питам откъде, за да не се изложа. С много търсене успях да намеря копчето, било електронно. Правят ги все по-сложни и по-сложни новите модели.
  • #32
    Жигули ебача ( преди 3 години )
    Лада жигули които и да е модел са били много по здрави и добри на пътя от днешните съвременни лаина вижте статистика за колите от 80.те и 90.те жа жертвите и катастрофите вижте и сега каква война е на пътя
  • #31
    Станимир Стефанов ( преди 3 години )
    10 неща а сте написали само 1 и то не съвсем вярно
  • #30
    анонимен ( преди 3 години )
    Имах ВАЗ 21011, сега карам АУДИ. Жигулата беше като боен кон и нямах никакви притеснения и лято, особено през зимата. Но както се казва: хвали старата, карай новата.
  • #29
    анонимен ( преди 3 години )
    Хубави си бяха жигулките. Но в началото на 90-те частите станаха пълен ***. Аз моята я дадох за скрап 95-та, щото не ми издържаше психиката да сменям шарнири на 5000 км.Сегашните коли са друга бира, но пък няма кой да ги поправя. Един майстор с акъла си не съм видял - сменят ти половината кола, докато уцелят какво е повредено, иначе всичките диагностици с лаптопи.
  • #28
    анонимен ( преди 3 години )
    Много страни коментари.Очевидно идеята на статията, че всяко нещо има предимства и недостатъци.И че положителните неща които виждаме в автомобилите днес има някаква цена.Никой не твърди, че нещо е правилно или не, а просто равносметка, която всеки може да разбера както си иска
  • #27
    Дъртак със стотак ( преди 3 години )
    Другари разбирачи! Все пак трябва да се съгласите с това,че старите коли от времето на Жигули ,Москвич и прочее можеха да се поправят на пътя с клещи ,гаечен ключ и евентуално тел! Сегашните каляски(моята е 2016г) като спрат на пътя и ще ги гледаме като голям камък по ред причини! Изобщо въобще......мамата си трака!!
  • #26
    анонимен ( преди 3 години )
    Пълен абсурд, абсолютно никакви преимущества няма руската "машина" с техниката на 195... и някоя година, всяка западна произведена кола след 1985-86 е по-добра във всичко.
  • #25
    Bobby ( преди 3 години )
    Паленето с манивела и на мен ми липсва.
fallback
Последни