fallback

Rimac Nevera унижи Ferrari SF90 Stradale и постави рекорд

Хърватската хиперкола на ток измина 1/4-миля за 8,62 секунди (ВИДЕО)

Ferrari SF90 Stradale е абсурдно бърза кола, която може да се справи с всеки съперник от нейния клас, но не и с представенатаа вчера Rimac Nevera. Това става ясно от видео, публикувано от Carwow, чието екип беше поканен на летище в Хърватия за състезание по ускорение между двата автомобила.

Британците докараха SF90, който се задвижва от 4,0-литров туин-турбо V8 двигател и три електромотора със съвкупна мощност 986 к.с. Официално обявеното от Ferrari ускорение от 0 до 100 км/ч отнема 2,5 секунди, но на независими тестове автомобилът успя да постигне 2,1 секунди. А времето за изминаване на 1/4-миля е 9,62 секунди.

Най-доброто постижение на SF90 в състезанието в Хърватия беше записано във втория манш - 9,60 секунди. Това е доста впечатляващо, като се има предвид, че Bugatti Chiron Sport успя да го направи за 9,4 секунди през 2018 години.

Най-доброто време за деня - 8,62 секунди, беше на Nevera, която буквално унижи своя съперник във всички стартове. Според собственика на хърватската компания Мате Римац, досега той и екипът му са постигали 8,7 секунди, така че това е най-доброто постижение в историята (неофициално).

Задвижването на Nevera става с 4 електромотора - по един на всяка ос, като съвкупната им мощност е 1914 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 1,85 секунди, а до 300 км/ч - 9,3 секунди. Батерията с капацитет 120 кВт/ч осигурява пробег от 547 км.

Снимка и видео: Carwow

fallback
  • #41
    Аз имам ( преди 3 години )
    Имам телефони на по над 10 години със здрави батерии! И като пишеш за батерии, ти колко уреда у вас имаш с течно охлаждане на батериите? Лаптопа или телефона ти е с течно охлаждане?
  • #40
    Гост ( преди 3 години )
    Що, ти да нямаш Ферари, че да си му сменил двигателя след 10 години? Ферари не са от вчера и гледам, че има в движение такива и на половин век с оригиналните двигатели, но ти нали много ги разбираш нещата, та пак се изказа с нелепици. Иначе сигурно имаш много вещи у вас с 20 годишни литиево-йонни батерии, така ли? Странно, но при мен се надуват на 5-тата година и са за ***. Твоите сигурно са специални. И забрави, че батериите ще поевтинеят като станат масови - точно обратното ще стане.
  • #39
    До 59 ( преди 3 години )
    И кой ви казва, че батерията трябва да се сменя след 10 години? От къде си ги вадите тези неща?
  • #38
    До 59 ( преди 3 години )
    Ти ако мислиш че ако се кара, както трябва да се кара това Ферари, след 10г. двигателя му няма да е за смяна? Или на Това Ферари батериите му няма да са за смяна? И не си ли и ти електрофил щом харесваш хибридно Ферари? И последно какво като батерията е за смяна след 10г.? Колко ще струва тази батерия? 50 000евро? След 10 години може и 10 000 евро да е и дори да е много по-добра от сегашната, на фона на 2 милиона евра които си броил за колата, батерията ти е направо стотинки.
  • #37
    Гост ( преди 3 години )
    #44, освен че не може да четеш наредбите, май и нямаш капацитет да правиш разлика между ускорител и двигател. Какъв двигател е изпускането на сгъстен въздух за 1 секунда от бутилки? Значи и пр%днята и тя е реактивен двигател?! Яко сте увредени!
  • #36
    Гост ( преди 3 години )
    #57, викаш електричка, на която след 10 години батериите ще са за смяна, независимо дали е карана или не, ще е колекционерска рядкост? Вие тотално изтрещяхте с електрофилията си.
  • #35
    До 56 ( преди 3 години )
    По твоята логика, значи Тесла си е най-добрата кола, защото всички се стремят да догонват Тесла? ФВ си дава срок, БМВ си дават срок и много други марки, да догонват Тесла!
  • #34
    анонимен ( преди 3 години )
    Ферари? Харизма? Мда още я има, но се пропуква, тази година марката иска да продаде над 10 000 бройки автомобили, подготвя СУВ модел, това вече не е ексклузивна марка с ограничен тираж а отива към масовка а с масовката си отива и харизмата, лошото представяне във Ф1 също. От друга стана този Rimac Nevera ще е в много къса серия и след години може да се окаже доста търсен колекционерски модел.
  • #33
    анонимен ( преди 3 години )
    Засега хърватския стартъп си прави реклама чрез Ферари, а не обратно и още дълги години Ферари ще е име, което продава. Отделно се сравняват ябълки с круши каквото е сравнението ДВГ срещу ел.д. Ферари участва в друга лига и няма какво да доказва, за разлика от Римац, който може и да си остане само добър проект с две-три произведени бройки, какивто случаи има безброй.
  • #32
    До долния ( преди 3 години )
    Проблемът ти е, че си мислиш, че всички хора пазаруват такива коли за да показват положение. Вероятно голяма част - да - но точно Ферари не са от тея марки. Ламбо, Бугати са много по-позьорски. Но да, разбирам ти погледа през призмата на наща ценностна система.
fallback
Последни