IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Кои са най-продаваните електромобили в Европа?

Доминацията на една марка на пазара става все по-осезаема

През миналия месец европейският автомобилен пазар отчете увеличение с 261% в сравнение с април 2020 г. Но пък ако резултатите бъдат сравнени с тези от април 2019 г., когато пандемията още я нямаше, те са по-ниски с 23%.


електромобили


В тези условия на възстановяващ се пазар продажбите на електрическите превозни средства вървят нагоре. Просто техният растеж се засилва на фона на общия спад. Например, резултатите на BEV (100% електрически) и PHEV (зареждащи се хибриди) като цяло достигнаха 15% от европейските продажби през април. А ръстът на чистите превозни средства е цели 338% - до 71 500 единици, докато този на зареждащите се хибриди е 507% - 81 000 единици.

Още по-любопитното е, че за първи път в историята SUV се изкачва на първа позиция по продажби при електрическите превозни средства. Експертите очакват, че тази тенденция ще се запази и занапред. Според тях, започва нова ера за електрическите автомобили, в която, както при дизеловите и бензиновите автомобили, SUV-моделите и кросоувърите ще поемат водеща роля и ще доминират изцяло на пазара на електрическите превозни средства.

Прави впечатление и нещо друго - в Топ 10 за април няма модел на Tesla. Освен това, първите два електромобила превъзхождат по брой продажбите дори най-успешните PHEV-модели, които не са включени в този списък.

Най-продаваните електромобили в Европа през април (ГАЛЕРИЯ):



 

0 от 500
  • #22
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Батко ( преди 3 месеца )
    Дразните се , защото VW. прави коли почти за всеки джоб :)
  • #21
    3 rate up comment 6 rate down comment
    TSLA ( преди 3 месеца )
    Юни 2019: опашка пред Club EXE Sofia. По улицата се виждат LED фаровете на бял Model X и се чуват началните акорди на Meduza - Lose Control. Спира на входа до тълпата с неонови светлини вътре, задните крилати врати се вдигат, светва белия кожен интериор, чува се премиум саунда "...when I lose control" - елитните мацки настръхват, тълпата губи контрол! Добре дошли в 21-век, смазваща гъзария. Поздрави: Тузара
  • #20
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Гочето с голфа ( преди 3 месеца )
    Хубаво е VW да си закупят квоти от Тесла, докато е време. Едно е да продадеш стоката на дилъри, друго на крайни клиенти.
  • #19
    9 rate up comment 2 rate down comment
    До30 ( преди 3 месеца )
    Ами на кола дето дига 160 и ке кара главно в града с 50-60 ти кви спирачки искаш керамика с шестбутални апарати и 380 мм дискове отзад ли ? Барабана си е ок и до неотдавна почти всички от този сегмент или поне тея дето вдигаха 160-70 си бяха с барабани без никакви драми.
  • #18
    4 rate up comment 10 rate down comment
    Я ( преди 3 месеца )
    Явно хората се кефят яко на барабанната спирачка на ID-то. Много е важно да си отгледаш дресирани фенове, готови да преглътнат всичко.
  • #17
    8 rate up comment 11 rate down comment
    Абе ( преди 3 месеца )
    Кучетата си лаят, а VW пак са No 1!
  • #16
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Колите суперкомпютри, нещо подобно на което е тесла е бъдещете, дали ще са електрически или утре ще измислят някакъв друг вид задвижване няма абсолютно никакво значение. Да, тия вагени са електрички, но са умни колкото да ти забие софтуера, немец софтуер не може да прави.
  • #15
    3 rate up comment 7 rate down comment
    ДЕДО ( преди 3 месеца )
    До кога ще ни хвалят електромобилите.А никой не казва нолко ни струва на бързозарядната станция сравнено с бензина. Защото не всички живеят във къщи и да си зареждат автомобила на нощна тарифа.
  • #14
    5 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 3 месеца )
    Забрави, че още на втория месец оправиха проблемът с изтичането на вода в багажника, когато отвориш капака му по време на дъжд. Повечето ръководители работещи в автомобилни компании останаха изумени, защото за толкова кратък срок, не биха могли дори да придвижат необходимата документация през всички отдели, а след това да променят договори към поддоставчици, да изчакат те да проектират в новият детайл и да им го доставят.Коригираха и проблемът с качеството на боядисването.
  • #13
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Фугите, интериорът, тинтири-минтири. Тесла е американски автомобил в края на краищата. Ако за някого тук не е ясно - американското разбиране за автомобил е: колкото може повече, за възможно най-ниска цена. Американският автомобил ти дава екстри, мощност, дизайн и място за ниска цена. Те никога няма да са с качеството на сглобка и равномерност на фугите като немските. Но те не го и търсят, не го целят и, ей богу, какви коли (не само тесла)