fallback

Кои са 20-те най-продавани марки в Европа?

Българският пазар на нови автомобили отчете 191% ръст през април

Пазарът на нови автомобили в Европейския съюз очаквано записва рекорден растеж през април - цели 256% повече от същия месец на 2020, когато по-голямата част от общността беше в строг локдаун. Даже българският пазар може да се похвали със 191% ръст за този месец (по данни на браншовата организация АСЕА), и с 18% от началото на годината. И това обаче е нищо на фона на пазари като италианския (+3276 процента) или ирландския (+1988%).              Volkswagen удържа уверено преднината си като най-продаваната марка в Европа, а втората позиция, дълги години държана от Renault, сега е за френския конкурент Peugeot.

Всички основни марки растат за четиримесечието спрямо миналата година, с изключение на Honda, която отчита 13% спад, и на Mitsubishi, която вече не се предлага на повечето европейски пазари. Колкото до април, ръстовете при повечето брандове са трицифрени. Рекордът е за Lancia, която е отчела с 4501% повече продажби спрямо април 2020.           20-те най-продавани марки в Европа (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #18
    До21 ( преди 3 години )
    Айде да видим са. Бмв 330Е разход на гориво:1,6-1,9л на 100км!!! Разход на ток: 14, 8-15,4КВч на 100км.са да видим великата тойота. Разход на гориво: 5,9л на 100км!!! Разход на ток:22,3КВч на 100км. Или ти бяга математиката и то с много или само ти се иска да е така както го казваш. А че даже и двете.
  • #17
    анонимен ( преди 3 години )
    Ха-ха, само вижте съседната статия: "Меркел: Срамно е, че ЕС не може да прави чипове и батерии"Ха-ха-ха-ха - ето до там я докараха лоените мозъци.
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    До питащите какви технологии имали Тойота - сравнете РАВ4 плъгин с БМВ 330е - японкият кросоувър харчи 30% по-малко и на ток и на бензин от немския седан. Ето такива технологии имат японците - непонятни за лоените немски мозъци, чийто технологичен апогей е канцерогенния дизел.
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    Имам чувството, че в Европа купуват VW, щото знаят че като го потрошат, ще го продадат на някой българин за повече пари, отколкото са го купили. Не знам колко трябва на човек да му липсва чувство за естетика, че да си купи нещо толкова грозно на външен вид за много пари.
  • #14
    Хахахаа ( преди 3 години )
    Завистниците пак реват. Канцерогенни, не знам си кви, но ПАК, ОТНОВО СА НОМЕР 1!!! Високо технологичната тойтка що се прави във Франция и и слагат "двигатели" на рено? Що продават 2-3 модела в Европа? Щото другите им модели не могат да покрият никакви норми. Великата тойота с 1,6 три цилиндров маслопиец. Живот на двигателя има няма 100000км,и добре че ги направиха пластмасови, че да не гният по-бързо и от опел кадет 84та година.
  • #13
    колкото... ( преди 3 години )
    по-навреме се осъществи на практика фактическият фалит на рено, толкова по-малко увредени ще има - същото като ваксината и ковида.
  • #12
    Факт! ( преди 3 години )
    няма ли кой да изтрие дразнещите Фау Ве от картата
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Кво стана ве клошове, дето VW го фалирахте в мечтите си. VAG рулира, а вие все така ще си мизерствате с нещастно азиатско или френско недоразумение на колела.
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Хех, Тойота дето доминира при хибридите били изостанали технологично, пък Чалга-вагончетата били с канцерогенните си дизели и електромобилите с китайските батерии сбили толкова напред, че дори СО2 емисиите не могат да покрият и ще плащат глоби. Колко празна трябва да ти е куфелницата за да родиш толкова безумна мисъл?
  • #9
    Ами ( преди 3 години )
    Кучетата си лаят, а VW пак са 1 в Европа!
fallback
Последни