fallback

"Лосовият тест" се оказа проблем за Skoda Octavia

Новото поколение на модела не успя да се справи с изпитанието (ВИДЕО)

"Лосовият тест", който имитира заобикалянето на внезапно появило се на пътя животно, се оказа проблем са новото поколение на Skoda Octavia. Чешкият модел беше тестван от екипа на YouTube-канала km77.com, като не успя да се справи с изпитанието с нужната скорост.

За да се счита тестът за успешен, автомобилът трябва да успее да заобиколи препятствието и да се върне обратно в траекторията си със скорост от 77 км/ч., при това без да удари някой от конусите. В случая, Skoda Octavia се справи при 74 км/ч, но след това удари два от конусите.

При по-ниските скоростни чешкият лифтбек, макар и доста трудно, успява да се вмести в обозначенията на полигона. При 75 км/ч обаче Octavia закачи едно от колелата още при първата си маневра.

Така "Лосовият тест" взима поредната си жертва сред популярните модели на пазара. Изпитанието се оказва проблем за автомобили от различни класове, дори и за такива, които могат да се похвалят с високи продажби.

Снимка и видео: km77.com

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Окачването било по-дървено хаха. Ама ти не знаеш ли,че може да се поръча настройващо се окачване както при Голф? И има разл.режими на комфорт. И пак ще е 20 000 лева по-евтина от надценения пасат.
  • #8
    До 8 ( преди 2 години )
    Ами Октавия и Пасат се различават по това,че Пасат е по-грозен и по-пенсионерската кола, Октавията е малко по-малка и е на базата Голф, но какво ме интересува това,като предлага почти същото вътрешно пространство и габарити, пък и ми харесва повече.Все пак Пасат го карат предимно пенсионери и чичковци, затова и така изглежда. Двигатели,скоростни кутии, интеиорни ключове,*** и какво ли не са еднакви,само че Пасат е 20 000 лева по-скъп заради марката,а иначе ползват една техническа база.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    Аес стига с тов скапан тест
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    До #7 Продължаваш със странните класификации. Да Октавия е пораснала още, но е на базата на Голф. Няма общо с Пасат, той е по голям и в друг сегмент. Голяма част от допълнителното оборудване в Пасата, липсват в Октавията. Колко е красива е въпрос на вкус. Имам Пасат 2019та, няма общо с Октавията. Окачването е по дървено и тн
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Ами от един клас са като габарити и обем в интериора. Това че Октавия е на базата на Голф е друг въпрос, така е. Но от това печели само клиента. Взима голяма кола от среден клас за по-малко пари.Те затова я и правят, и затова продават хубави продажби.
  • #4
    Д-р.Куртев ( преди 2 години )
    Защо ли ми се струва,че и зад-кормилното у-во също играе роля при този тест ?!
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Тойота Авенсис е много красив седан - хем бизнес дизайн,хем леко спортен.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Най-красивата кола в класа,много по-красива от Пасат,изключително грозните бмв 3-ка,изключително грозния мерцедес C class. Най-стилната кола с истински стилен дизайн е Шкода Октавия.Мазда 6 идва малко груба и тубместа,а Октавията е стил. Форд Мондео е хубаво, но далеч от Октавия. Пежо 508 е другата стилна кола, но малко по-грубо, иначе с по-хубаво табло Рено Талисман няма динамичен дизайн.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Най-красивата кола в класа,много по-красива от Пасат,изключително грозните бмв 3-ка,изключително грозния мерцедес C class. Най-стилната кола с истински стилен дизайн е Шкода Октавия.Мазда 6 идва малко груба и тубместа,а Октавията е стил. Форд Мондео е хубаво, но далеч от Октавия. Пежо 508 е другата стилна кола, но малко по-грубо, иначе с по-хубаво табло Рено Талисман няма динамичен дизайн.
fallback
Последни