fallback

Най-надеждните SUV-модели на старо

В този списък има девет автомобила, които си струват и един, който да се избягва

Употребяваният SUV изглежда като доста изкусителна покупка, но тя понякога може да струва много скъпо на бъдещия си собственик. При избора на такъв автомобил трябва да се внимава много, тъй като обикновено той е богато оборудван, а с течение на времето различните системи започват да излизат от строя.

Британското издание Whatcar направи класацията на най-надеждните употребявани SUV, които са определени като "големи", но по-скоро те са със средни размери. Моделите в него са с първа регистрация до 2015 година, като за основа на класирането им са използвани сведения от техните собственици. Те е трябвало да съобщят дали колата им е претърпяла повреда през последните 12 месеца и ако е така, да посочат една от 14-те категории, към които се отнася проблемът.

Тези категориите са: климатик, акумулатор, каросерия, спирачки, двигател, електрическа система на двигателя, изпускателна система, горивна система, скоростна кутия, интериор, електрическа система извън двигател, сателитна навигация, кормилно управление и окачване. Собствениците е трябвало да посочат и колко време е отнело отстраняването на повредата.

В списъка попадат десет SUV, като сред тях има и едни и същи модели, но от различни поколения. От тях девет са посочени като най-надеждните, а десетият - този, който се поврежда най-много и съответно трябва да бъде избягван.

Най-надеждните SUV-модели на старо (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #23
    До #25 ( преди 2 години )
    Или не си чел или си зле информиран. Вярно е, че 2.3 на Мазда е проблемен, но той приключи своя жизнен цикъл заедно с края на CX-7 до 2012-а год и там последно е използван. Бензиновите двигатели на CX-5 са два - 2.0 и 2.5 като идвата са едни от най-надеждните на пазара.
  • #22
    Гошо от почивка ( преди 2 години )
    BMW ХА,ХА,ХА ВСИЧКИ ТОПЯТ БУТАЛА.РЕКСТЪН ЛИПСВА В КЛАСАЦИЯТА ИМАМ ГО ОТ 5 ГОДИНИ ТОП Е.
  • #21
    ники ( преди 2 години )
    Хонда и тойота да но другите мазохизъм
  • #20
    анонимен ( преди 2 години )
    Какво ще рече проблеми с акумулатор? Обикновено след 6-7 години е за смяна. Окачване? За тежка кола след 150-200 хиляди км се износват някои неща.
  • #19
    Факт! ( преди 2 години )
    Рено не ги мисли все пак Инфинити и Нисан са техни и в щатите продават завидно добре.
  • #18
    Сув ( преди 2 години )
    Всеки да си купува каквото си иска. Аз съм с втори SUV от магазина и съм доволен. Първият Киа Спортидж 2.0 136 кс дизел 2011 г автоматик 4х4 го продадох на 128000 км БЕЗ НИТО ЕДНО оплакване. Сега Шкода Карок 2. 0 150 кс дизел 2020 г автоматик 4х4 съм доволен. Успех на всички фенове на японки германки и тн фенове
  • #17
    Карач ( преди 2 години )
    Най як е МЛ 320 бензин от около 2000г с петстепенна автоматична скоростна кутия с типтроник. Шасито е от старата Г класа а и двигателя е от Г класа само, че е с 6 цилиндъра а не с осем . Тва *** няма чупене, иска да си гледаш маслото и никога няма да те посрами.
  • #16
    Факт!-тически ... ( преди 2 години )
    никога няма да срещнете рено в класации за здравина и надеждност... всъщност може но само и единствено на последните места.
  • #15
    Факт! ( преди 2 години )
    То че технологиите и тн са стари и японците лъжат не е важно.Важното е англосаксонската пacминa колко е прста че купува такива тотални биклюци
  • #14
    Факт! ( преди 2 години )
    То че технологиите и тн са стари и японците лъжат не е важно.Важното е англосаксонската *** колко е прста че купува такива тотални биклюци
fallback
Последни