От началото на пандемията от коронавирус все повече хора пазаруват през мобилните си телефони. Оказва се, че освен кафе и дрехи китайските шофьори си купуват и луксозни автомобили. При това от най-висок клас, като те струват 7-цифрени суми в долари.
Съвсем наскоро Rolls-Royce е успял да продадени през китайското приложение WeChat няколко наистина уникални машини. WeChat е нещо средно между Whatsapp и Instagram, като основно се използва за изпращане и получаване на съобщения. То обаче дава възможност и за покупка на вещи, като се превръща във важен инструмент за търговия на всяка компания с бизнес в Китай.
И ако много хора с натискане на бутона "Купете сега" си пазаруват кабели за iPhone или копие на играта Call of Duty от eBay, има и такива, които по този начин плащат за лимузина Rolls-Royce Phantom Tempus. Тя беше представена на автосалона в Шанхай през април, като от нея са произведени само 20 бройки.
Автомобилът представлява версия на стандартния Phantom, модифициран на тема "Време и пространство". Знаменитият таван "Нощно небе" е преработен с използване на специални оптични влакна, поставени ръчно. На приборния панел са поставени 100 колони от различни форми, направени от алуминий. Традиционният часовник е премахнат, за да може собствениците да се "освободят от ограниченията времето". В автомобила е гравирано времето и местоположението, което е уникално за всеки клиент.
От Rolls-Royce спазват традицията, да не съобщават цената на своите коли, произведени в ограничен тираж. Стандартният Phantom струва 535 000 долара, но се твърди, че цените на версията Tempus стартират от 750 000 долара. С опциите цената на лимузината надхвърля 1 млн. долара, като някои от клиентите са го купили, след като са получили съобщение през WeChat. Това е станало, без дори да видят как изглежда автомобилът.
Още снимки на уникалната лимузина - вижте в галерията:
Снимки: Rolls-Royce