fallback

Mercedes S-Class, BMW 7-Series или Audi A8 - кой е най-добрият?

Любопитно сравнение между трите най-популярни модела на пазара (ВИДЕО)

Mercedes S-Class, BMW 7-Series и Audi A8 са трите най-луксозните автомобили, произведени в Германия. Мат Уотсън от Carwow прави сравнение между лимузините, като в случая то не е за бързина и мощност, а за лукс.

Една от най-важните неща в случая е цената, тъй като тя моге да компенсира някои от недостатъците в други области. В случая, най-евтина е 7-Series, следвана от A8 и S-Class. Трябва да се отбележи, че трите автомобила не са с еднакви спецификации, но Уотсън се опитва да изравни нещата, като разкрива какво оборудване биха има съответните модели.

Следва екстериорът, при който елегантната S-Class печели за най-добре изглежда предна част, следвана от пропорционалната A8, докато 7-Series е на трето място. Mercedes и Audi получават еднакви оценки за задната част, но благодарение на страничния си профил и цялостно външно присъствие победител тук е Mercedes.

Когато става дума за луксозен седан, няма как да бъде пропуснат интериора, на който се отделя и най-много внимание. Предната част Audi печели със стила си, докато BMW заради качеството на изработката. Mercedes обаче води с голяма разлика заради технологиите. Задните седалки на 7-Series са предпочетени заради качество и комфорт, но като цяло първото място е за S-Class, която предлага най-висок комфорт.

Автомобили с подобни размери трябва да имат и голям багажник, като това важи и за трите участника. Тук победител е Mercedes (взимат се предвид и хибридните версии, където батерията е в багажника), следван от BMW и Audi.

Накрая Мат Уотсън стига до шофирането. По отношение на вътрешния шум (или по-точно липсата му) печели Mercedes печели. Що се отнася до усещането, Audi е предпочетен, но пък при трансмисиите S-Class е предпочетен пред конкурентите заради 9-степенната си скоростна кутия.

В крайна сметка, седанът на Mercedes е обявен за общ победител, следван от Audi и BMW. По-ниската цена на BMW обаче донякъде компенсира третото си място.

Снимки и видео: Autoevolution

fallback
  • #23
    Яни ( преди 3 години )
    Преводача не е бил особено грамотен
  • #22
    анонимен ( преди 3 години )
    Защо луксозните кочини като тези на снимката имат най-високото обезценяване? Защото имат и най-високата, безмислена надценка затова. Фактически, човек плаща около 30 000 евро за емблемката. А обезценяването е - първата година, над 30%, оттам нататък по около 20% на година. Най-сигурният начин човек да загуби моментално 100 000, е да си купи подобна кошница - още с излизането от магазина си към 40 000 назад.
  • #21
    анонимен ( преди 3 години )
    Парвенюшки глокници. Свестни хора такива коли не карат. А ако случайно свестен човек си купи такава кола, след немного време той вече не е свестен човек. Виждал съм го лично - такива коли превръщат хората в надути з-а-д-н-и-ц-и. Много е важно, ако караш такава кола, да гледаш злобно и начумерено /99% са такива/ и силно да мязаш на надута мутра, та хората да знаят колко си голям.ПП. Както казваше един известен продуцент преди време: "Първите съмнения се появиха, когато видях ролс-ройса".
  • #20
    Фен ( преди 3 години )
    Феновете на японските коли са толкова възмутени от отсъствието на Lexus, че и ред не са написали.
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    Ауди печели точки само на база субективни фактори. Това е евтина реклама. И децата знаят, че А8 е много назад от конглокентите си, а седмицата настигна S класата още преди 30 години.
  • #18
    Мер Бенц ( преди 3 години )
    Ами всеки може да напише в ю туба Мерцедес Аватар и тогава да прави сравнения . Те са напред със 50 г. от останалите .
  • #17
    Мер Бенц ( преди 3 години )
    Много ранаулт фиато пежо ситроеновци тук дето не са сядали дори в някоя W 220 . Той и шурея много ги тачеше разни мачки , пич.и и елхички ама като покара малко моя мечок и разбра кава е огромна разликата . Сега не дава дума да се каже против бенца .
  • #16
    Deen ( преди 3 години )
    "Много са зле тия "премиуми". Евтини материали, евтини таблетчета, евтини пластмаси, евтино излъчване." Тия глупости може да ги пише само един комплексар който дори не се доближавал до тия гиганти.Прогресът е неизбежен, сега са таблети, след някоя друга год ще си говорим с тях, а и съвсем скоро ще се возим на задната седалка без шофьор, ще се вдигнат и във въздуха в близките 30-40год.Това е развитие и който не му харесва да си гледа в гаража ладичката.
  • #15
    Deen ( преди 3 години )
    Това са топ лимузините в света.
  • #14
    Разбирач ( преди 3 години )
    Аве Аудито е във версия S8!
fallback
Последни