fallback

Два пъти по-евтин означава ли два пъти по-лош?

Любопитно сравнение между Mercedes-Maybach GLS600 и Rolls-Royce Cullinan (ВИДЕО)

Всъдеходите продължават да са сред най-популярните превозни средства в автомобилната индустрия, така че не е изненадващо, че почти всички производители се пробват в този сегмент. Това важи и за утралуксозни марки - като Rolls-Royce, например, които никога не се има подобен модел в гамата си.

Един от последните участници в този клас е Mercedes-Maybach GLS600, който струва около 160 000 долара. Това е два пъти по-малко от Rolls-Royce Cullinan, но дали това означава, че всъдеходът на Maybach е да пъти по-лош от британския суперлуксозен модел. Екипът на YouTube-канала Throttle House се опитва да разбере с едно сравнение на двата автомобила.

Започвайки от екстериора, веднага се вижда, че моделът на Rolls-Royce прави по-сериозно впечатление от този на GLS. Дизайнът на британската машина изглежда далеч по-внушително, докато при германския всъдеход различията с базовия вариант на модела са малко, въпреки че той е наполовина по-евтина - цената му стартира от 85 000 долара.

Преминавайки към изживяването на шофьора, Cullinan печели отново, тъй шумоизолацията и комфортът са на по-високо ниво. Все пак трябва да се отчете, че и GLS се справя добре, като разликата не е наполовина, а по-скоро на 3/4. Сред предимствата на Rolls-Royce е и 12-цилиндровият двигател, докато моделът на Maybach е "само" с 8 цилиндъра под капака.

Последното и може би най-важното сравнение е на интериорите. Там Cullinan превъзхожда с материалите и цялостното качество на изработката, но пък Maybach е победител по отношение на настаняването на задните седалки, което е един от най-важните аспекти при тези превозни средства. За разлика от седаните в състава на Rolls-Royce, всъдеходът Cullinan не разполага с изискани задни седалки като GLS, които освен всичко друго разполагат отопление, охлаждане, масажиране, пълно накланяне, маси за поднос и шампанско.

В крайна сметка присъдата на сравняващи два автомобила е, че Mercedes има изключителен лукс на задните седалки, но не и много друго, за да оправдае сравнително ниската си (и все пак доста скъпа) цена спрямо нормален GLS. В същото време, Rolls-Royce е просто по-специален и въпреки че цената му е изключително висока, клиентът със сигурност получавате това, за което плаща.

Снимка и видео: YouTube

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Тука тия коментари ме оставят без коментар.
  • #11
    Чичо ви ( преди 3 години )
    Карал съм малко и съм се возил доста в Ролс. Да, барокова е изработката за който си пада по старини, вози като по релси, но пък завива като ТИР или доста голям камион. Нищо, че БМВ се мъчат вече около 20год. да му пооправят пътното.
  • #10
    До 9 ( преди 3 години )
    Казва ***
  • #9
    112 ( преди 3 години )
    Ролса е много грозен, толкова недодялан дизайн да има. На автомобил му отива но не и на всъдеход. Със сигурност това не би бил първият избор ако имах възможностите.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Винаги ми е забавно, когато *** плюе по коли, струващи два пъти повече от панелката, в която живее
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Добре че Ролс прилича на газка хаха, а мерцедеса прилича на Волга от 67-***, тия с еленчето на капака и 3 скорости,ама това го подминаваш.
  • #6
    Факт! ( преди 3 години )
    Тея и двата произхождат от Дачия Дъстер!
  • #5
    до #2 ( преди 3 години )
    по принцип бенветата повтарят това което прави Мерцедес, така че надали некъв дериват на бенве може да е кой знае какво.
  • #4
    Отдалеч... ( преди 3 години )
    Ролса на първата снимка прилича на руска Газка от Втората световна.Камион та дрънка!
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    мерцедеса е много грозен.
fallback
Последни