Има няколко големи имена от автомобилната индустрия, които са не по-малко познати и в мотоциклетния бранш. Основните примери за това са BMW, Honda и Suzuki, чиито предложиня и на две, и на четири колела, са познати на пазарите във всички континенти, като немалко модели и в дете категории са абсолютни бестселъри.
Има, обаче, и компании, които са се наложили единствено в направата на автомобили, и то какви - производители на суперколи като Ferrari, Lamborghini, Maserati и Aston Martin са известни със своите шедьоври, които са еталон за динамика, дизайн, финес и превъзходство. Но малцина знаят, че през историята на тези 4 компании са преминали и мотоциклети. И не само при тях...
Оказва се, че емблемите на няколко "чисто автомобилни" компании под една или друга форма и по различно време са красели резервоарите на мотоциклети. Някои от тях са уникални, други са плашещи, а трети - просто нелепи. Но нека ви разкажем по-подробно за най-ярките примери:
Безумните мотоциклети на автомобилните производители (ГАЛЕРИЯ)
ощният обтекател, визуално обединен с бензиновия резервоар, крие усилени до 200 к.с. V-образна двуцилиндров мотор с обем 1195 куб. см от спортния байк KTM 1190 RC8. Завъртане на ключа за запалване, кратко натискане на бутона на електрическия стартер и австрийският "туин" се събужда с разтърсващи душата гръмотевици от ауспусите.
По отношение на съотношението мощност/тегло концепцията е перфектна - 181 кг "суха" маса, заради използването на титан и въглеродни влакна.