fallback

12 ключови въпроса за бензина

Наистина ли беше по-евтин при социализма, какъв е срокът му на годност, и има ли значение цветът му?

С идването на пролетта много хора отново подкарват зазимения досега автомобил. Повечето са достатъчно внимателни, за да проверят нивото на маслото, спирачната и охладителната течност. Но малцина се сещат да подменят горивото - а то почти сигурно е загубило качествата си междувременно. Колко е трайността на бензина? Опасно ли е да се кара с престояло гориво? Защо октановите числа са едни в Европа и други в Америка? По-скъп ли е бензинът днес, отколкото при социализма? Има ли значение какъв е на цвят? В тази статия решихме да отговорим на много въпроси, които хората си задават за автомобилното гориво, както и на някои, които не се сещат да си зададат.        12 ключови въпроса за бензина (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Колите се караха основно събота и неделя ! Предвижването с кола беше особено скъпо начинание - руските возила харчеха доволно , но за сметка на това бензина си беше скъп !
  • #9
    Alexej ( преди 3 години )
    През соца всички висяха по спирките или от вратите на претъпкани мизерни автобуси, без отопление зимата и без климетизация лятото. Сега всички висят в колите си, по един в кола, по задръстените кръстовища. Виси се и в задръствания по магистралите. Сега има магистрала до момента, до който някой не обезумее и не направи катастрофа и с това магистралата се затапва за часове. За 3 часа се стига от София до Бургас, но да излизането от София е 90 минути и след това също 90 мин за минаване през Бургас
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    И все пак има някакъв който продължава да не вярва, че бензинът през лелеяния му соц е бил скъп. Хората можеха да си го позволят , защото пътуваха с фирмен транспорт, или с градския за 6ст. , а колата един път седмично до вилата на 15-20км.'
  • #7
    До 5 ( преди 3 години )
    Профи шофьор 40 години и умееш да пишеш? Браво :D. Иначе послъгването и покрадването си вървят с професията, номер 6, да не се учудваш толкова
  • #6
    до AI ( преди 3 години )
    На теб само в AI ти е надеждата, нещо да ти присадят чипче... Картинката към това за цените е факсимиле от постановлението на Политбюро. Долу пише колко е струвал и дизелът. Впрочем имаше две различни ставки за стопански цели и за граждани. Средната заплата е по данни на НОИ. Ти колко си взимал, не е средната заплата. Соцът впрочем затова фалира, защото нерядко разни маргинали като шофьори печелеха повече от инженерите. А че се гордееш, че си крадял, то пак е за AI...
  • #5
    Al ( преди 3 години )
    Чиста лъжа!Профи шофьор съм още от '82 година. Тунджата тогава струваше 18ст. Малко преди да падне бай Тошо струваше 40ст. , А аз продавах на черно туба 20лт. за 5кинта. Заплатата ми в 5-клон беше 350лв. Аре да не се лъжем толкова евтино, а?
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Как ще му слагаш газ на Ферарито?? Сипвай му червен бензин.
  • #3
    до 1 ( преди 3 години )
    Аз като си купя Ферари, съм уговорил при Кебапчето/майстора това/ да му сложа газ!!
  • #2
    край ( преди 3 години )
    Бензина на края на соца беше 1.20. Това при средна заплата от 200 -300 лв.Бензина беше много по-скъп от сега. За съжаление. Евтиното гориво доведе до тотолано задръстване с коли.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Зареждайте при Марешки! Горивото му е невероятно чисто и напълно отговаря на октановото число! Един ден като си купя ферари само при Марешки ще го зареждам!
fallback
Последни