fallback

На какво е способен стар дизелов Golf на магистрала?

26-годишният хечбек с над милион километра пробег се справя впечатляващо (ВИДЕО)

Volkswagen Golf на 26 години със стоманени джанти изобщо не е атрактивна гледка, особено когато лакът на боята му пада, а воланът изглежда така, сякаш е дъвкан от плъхове. В случая има две причини, поради които това видео е наистина интересно - този хечбек (поколение Mk3) има пробег от 1,1 млн. километра и дори след това върви с пълна мощ.

Видеото беше качено на YouTube-канала TopSpeedGermany, като колата се тества на участък от магистрала, на който няма ограничения на скоростта. Автомобилът е произведен през 1995 година, като се задвижва от двигател 1.9 TDI с мощност 64 к.с. и 124 Нм. През по-голямата част моторът, който е на повече от 1/4 век звучи ужасно, като това става досадно силно, когато оборотите наближат червената зона.

Дори 26 години по-късно компактният хечбек достига скорост, която е доста над ограниченията на обичайните магистрали по света. Факт, е че колата няма да запише рекорд на "Нюрбургринг", но 170 км/ч е много над това, което ще потрябва на повечето шофьори някога.

А видеото напомня за традициите на Golf с две врати, който вече не се произвежда, като и за качеството на популярните двигатели TDI. Те със сигурност скоро ще изчезнат заради новите екологични разпоредби, а това е нещо, за което много хора ще съжаляват.

Снимка и видео: TopSpeed Germany

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Да, виж и мен много ме радват старите автомобили, поради ред причини, но не заради performance - а. Това, което беше супер мощно и бързо навремето е в добрия случай нормално, а в лошия - приемливо в наши дни. 1,8 - 90 к.с е смешна мощност, в смешен формат на двигател в наши дни. Това не го прави лоша кола в никакъв случай. Но "наказва" само набори и по-възрастни типове. Да, някой премиум от 1988 сигурно е бил наказан
  • #8
    До8 ( преди 3 години )
    9 години карах 3ка 1,9тди 90кс,за тея 9 години съм сменил един съединител и горната гарнитурка на помпата. Нищо друго. Смяна масла, филтри, наливам нафта и газ. Никога, никъде не ме е оставил. Жена и кола са на късмет, мъж и куче както ги научиш.
  • #7
    до колегата 7 ( преди 3 години )
    Прав е човекът че наказва , ВСЕКИ който се е случвал зад дърт дизел се е почуствал наказан , то такава словач единствено Икарусите от Градски транспорт оставяха след себе си.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    До #2Точно пък тези години 92-98ма правят най големите гнилочи. Чупещи се ел.стъкла, дефектни дебитомери и тн. Не ми се изрежда всичко. Отделно Голф 3 ГТИ е някаква пародия. Двойката е в пъти по качествена.
  • #5
    БА ( преди 3 години )
    Често карам 1.6 75кс. Емии въпреки малките си коне и годините си е мнннн напред спрямо някои дори по-големи двигатели днешно време. Докато настъпиш и поема ,не да се чуди сяя да теъгне ли ама лаг от ел ***...Това е колата коята винаги замества някоя нова ама счупена... И не виждам проблем в шума от оборотите. Това е връзката шофьор- кола. То не е играчка като днешните и децата да могат да ги карат.
  • #4
    Хаха ( преди 3 години )
    Поне да си бяхте направили труда да проверите информацията си преди да пишете глупости. Голф ТДИ 64 коня няма!!! Това е голф 3 1,9 Д, няма турбо, няма кулер, чист дизел. Първия двигател ТДИ е 1,9 90кс и излиза през 1994та година. Код на двигателя е 1Z. Този двигател първо се вгражда в Ауди80 В4.
  • #3
    Аз ( преди 3 години )
    Имам същия Golf, но 1,8 бензин от 1993 г. в отлично състояние и вдига 200 без проблем.Наказвал е доста по-нови "премиуми".
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Това е последното добро поколение на VW Golf, а също и на Джета (тоест Венто) и Пасат. Най-добрите години на марката са 1990-1997.
  • #1
    strikercho ( преди 3 години )
    Аз не видях нещо впечатляващо...
fallback
Последни