fallback

Audi A6 е-tron не успя да остане скрито до премиерата

Новият електрически седан използва масовата платформа MEB

Премиерата на новия електромобил на Audi - концептуалният A6 e-tron, насрочена за 19 април, като е част от автосалона в Шанхай. Интригата около външния вид на модела обаче изчезна, след като изданието Cochespias.net публикува цяла серия от снимки.

Засега от Audi не бяха съобщавали никаква информация, като пуснаха една скица. Очаква се, че прототипът A6 e-tron ще покаже как ще изглежда бъдещото A6 (поколение C9) и намеква, че приемникът на сегашния седан ще остане без двигатели с вътрешно горене.

От снимките става ясно, че бъдещото A6 ще получи "пикселна" светодиодна оптика и допълнително осветление на надписите и емблемите. Освен това, каросерията на модела ще се промени и той ще се превърне от седан в лифтбек. За разлика от прототипа, серийният модел ще получи стандартни дръжки, както и по-опростени форми.

Технически Audi A6 e-tron едва ли ще повтаря седана e-tron GT, тъй като няма никаква логика в създаването на двата електромобила с една форма на една и съща платформа - J1. По-вероятно, A6 e-tron ще използва платформата MEB, което означава, че технически той ще е по-близък до кросоувъра 4 e-tron.

Всички подробности за новия електромобил на германската марка ще бъдат разкрити на 19 април. Представянето на концепцията вероятно означава, че жизненият цикъл на A8 (C8), което дебютира през 2018 година, може да бъде съкратен, но не е изключено Audi да предлага двата модела - този с двигатели с вътрешно горене (C8) и този с електрическо задвижване (C9) едновременно.

Още снимки на Audi A6 e-tron - вижте в галерията:

Снимки: cochespias.net

fallback
  • #15
    до №12 ( преди 3 години )
    Ами не, не са на 4-то място Тесла. На първо са.
  • #14
    strikercho ( преди 3 години )
    И за кво е тая решетка отпред?! 100м2 решетка за електромобил? Дори и фейк да е, за какво е? :))) ПС: Абе хубаво, луксозно...ама Хауди. Все едно миналото се напъва да е бъдеще, ама не е. Както навремето Нокия се напъваха да са Апъл и знаем къде завършиха... Бъдещето вече се казва Tesla. Lucid, Nicola и подобни пак биват, но нямат ресурса на Илон да вкарва неща от космоса в автомобилите.
  • #13
    VAYK ( преди 3 години )
    Основният проблем при електрическите коли от групата на ФВ е, че не успяват да постигнат пространство ускорение, бързо зареждане и пробег като тези на КИЯ/ХЮНДАЙ! Следващият проблем идва от това че последните са на по изгодна цена! И последният, но не по значимост е че всички цъкат в нета и виждат тези разлики.....
  • #12
    Карач ( преди 3 години )
    В момента в който Ауди, Мерцедес и БМВ, решиха да правят електромобили и теслите вече са на четвърто място!
  • #11
    Хаха ( преди 3 години )
    Алооо Калуди, научи се поне правилно да изписваш името на марката. Мечтите са безплатни, нали знаеш?
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Продават Алуди 6 ел модела, ама на загуба че дори евтините китайски батерии са скъпи. Когато ел продажбите им станат по-големи от на канцерогенните им дизели тогава се обаждайте, но имайте предвид че тогава фалита ще им е в кърпа вързан.
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Сякаш някой го интересува.
  • #8
    Дружбай ( преди 3 години )
    И шампионът Дунев кара за ежедневна E-Tron 55 Quattro и сервизът му вече се специализира за поддръжка на такива коли и подмяна на някоя клетка при нужда.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Оризиовите глави си халюцинират тука, ама Ауди вече продават 6 премиум ел. модела E-tron GT , E-tron GT RS, E-tron, E-tron Sportback, Q4 E-tron и Q4 E-tron Sportback. И идват още. VW са същата работа. Къде са на Тойота и Хонда ел возилата?
  • #6
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
    преялите с ориз и увредените от рено отново казват на бялото черно! Ауди може би тръгват по най-верния път при ел. колите - и като дизаин и като качество. Още повече проблемът с недозавиването се решава по дефолт.
fallback
Последни