fallback

Audi A6 е-tron не успя да остане скрито до премиерата

Новият електрически седан използва масовата платформа MEB

Премиерата на новия електромобил на Audi - концептуалният A6 e-tron, насрочена за 19 април, като е част от автосалона в Шанхай. Интригата около външния вид на модела обаче изчезна, след като изданието Cochespias.net публикува цяла серия от снимки.

Засега от Audi не бяха съобщавали никаква информация, като пуснаха една скица. Очаква се, че прототипът A6 e-tron ще покаже как ще изглежда бъдещото A6 (поколение C9) и намеква, че приемникът на сегашния седан ще остане без двигатели с вътрешно горене.

От снимките става ясно, че бъдещото A6 ще получи "пикселна" светодиодна оптика и допълнително осветление на надписите и емблемите. Освен това, каросерията на модела ще се промени и той ще се превърне от седан в лифтбек. За разлика от прототипа, серийният модел ще получи стандартни дръжки, както и по-опростени форми.

Технически Audi A6 e-tron едва ли ще повтаря седана e-tron GT, тъй като няма никаква логика в създаването на двата електромобила с една форма на една и съща платформа - J1. По-вероятно, A6 e-tron ще използва платформата MEB, което означава, че технически той ще е по-близък до кросоувъра 4 e-tron.

Всички подробности за новия електромобил на германската марка ще бъдат разкрити на 19 април. Представянето на концепцията вероятно означава, че жизненият цикъл на A8 (C8), което дебютира през 2018 година, може да бъде съкратен, но не е изключено Audi да предлага двата модела - този с двигатели с вътрешно горене (C8) и този с електрическо задвижване (C9) едновременно.

Още снимки на Audi A6 e-tron - вижте в галерията:

Снимки: cochespias.net

fallback
  • #25
    к. к. ( преди 3 години )
    ДВГ са канцерогенни, ама ДРУГ ПЪТ! А когато спрат субсидиите за ел. коли, станат по-леки и, най-важното, настигнат по пробег и по време за зареждането ДВГ-тата, ще можем да говорим за КРАЙ на ДВГ. Това не виждам как ще се случи в Европа и САЩ до 2050 г., а в България - до 2100 г... Засега си карам плъгин хибрида - в центъра на София на ток, на магистралата - добрият стар ДВГ...
  • #24
    анонимен ( преди 3 години )
    Нещата стават трагични когато крадецът краде дизайн от крадеца на дизайн. В случай Ауди от Клюндай
  • #23
    ано ( преди 3 години )
    дори и като заклет фен на конглокента, не мога да отрека че дизайна е страхотен
  • #22
    анонимен ( преди 3 години )
    А къде са японците е ясно - Тесла, с японски батерии отпреди десетилетие харчи 2 пъти по-малко енергия на км от недодяланите немски електрошлепове. Ето там са японците.
  • #21
    анонимен ( преди 3 години )
    Ха-ха, какво КПД давали? Явно не знаеш какво пишеш, то иначе как ли щеше да си фенче на технологично изостаналите лоени мозъци. Горивните клетки презареждат за 5 мин и не тежат по 2 тона и половина като тоя шлеп от статията. Повтарям - технологично недостижими за швабетата.
  • #20
    анонимен ( преди 3 години )
    Хех, Мирай предлага технологии абсолютно недостъпни за швабетата, чийто технологичен апогей е да купуват китайски батерии правени по японски технологии отпреди десетилетие. БМВ ще купуват горивни клетки от Тойота, а Мерцедес и ВАГончетата направо се отказаха. Ха-ха-ха, технологично неграмотните швабета дори пари нямат да си купят чужди технологии. А че "немския инженеринг" е пълна кръб го знаят и малките деца.
  • #19
    Кокаинчо ( преди 3 години )
    Какво е това бъдеще като електрически коли е имало още 1905 година. Сектанти като вас величаят смъркащият.Какви космически технологии в Теслата,като шума в купето не могат да си оправят
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    Какви немци, какви електромобили? Порше си кръстили електромобила Ташкан Турбо! Още са в ерата на канцерогенния турбо-дизел ха-ха-ха! А електромобили сглобяват единствено и само защото а намерили китайци да им продават евтини батерии. В момента в който китайците им врътнат кранчето, швабетата са чао.
  • #17
    APP ( преди 3 години )
    Безспорно Ауди за изработили много добре изглеждащ автомобил. Но за немските мечтатели по долу, преди да правите заключения че Тесла са вече 4ти по добре проверете продажбите на етрон:47х бр за 2020 при общо продадени прибл. 1.7м бр автомобили. На Вас оставям да проверите колко продават корейците и Тесла п те ез 2020. Дори Холандия която традиционно купува немски електрички за 2019 Ауди имат продадени 4100бр а за 2020 919бр. Защо ли е да така?
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    Те Мерцедес, БМВ и Ауди, преди да гонят Тесла, първо трябва да минат корейците по продажба на електромобили.
fallback
Последни