fallback

Новата Astra ще получи хибридно задвижване и комби-версия

Шефът на Opel разкри подробности за следващото поколение на модела

Следващото поколение на Opel/Vauxhall Astra ще се предлага с хибридно задвижване и в комби-версия, разкри изпълнителният директор на германската компания Михаел Лошелер в интервю за Automotive News Europe.

Автомобилът ще бъде базиран на същата платформа Stellantis EMP2 като новото Peugeot 308, чиито продажби ще стартират през втората половина на година. Astra ще излезе на пазара в началото на следващата година.

"Очевидно споделяме една и съща платформа, което е голяма полза за нашата компания. Това позволява новата Astra да получи дизелови, бензинови и plug-in хибридни версии. Що се касае до комбито, то ще бъде предложено едновременно с хечбека", обясни Лошелер.

Това означава, че Astra ще получи идентични двигатели и скоростни кутии като Peugeot 308. Френският модел се предлага в два plug-in хибридна варианта, като по-мощният развива 225 к.с. Той съчетава бензинов двигател със 180 к.с. и електромотор. По-слабата версия предлага 180 к.с., като бензиновият двигател е със 150 к.с. Само на ток хибридното 308 изминава 60 км.

Шефът на Opel обаче отказа да разкриe, дали следващата Astra ще получи изцяло електрическа версия. Засега германският производител предлага такова задвижване на малкия хечбек Corsa, на кросоувъра Mokka, както и на товарните и пътнически бусове.

Вече е известно, че новата Astra ще се произвежда в завода в Рюселхайм (Германия). Сегашното поколение на модела се сглобява във фабриките на Opel в Гливице (Полша) и Елесмър Порт (Англия). Предприятието в Гливице обаче ще започне да произвежда бусове на Stellantis тази година, докато бъдещето на английския завод все още е под сериозна въпросителна след излизането на Великобритания от ЕС.

Според Лошелер, ако преговорите между Stellantis и британските власти за получаване на държавна помощ за предприятието в Елесмър приключат успешно, в този завод ще се произвеждат електкромобили. Сред тях вероятно ще намери място и Astra на ток, която обаче ще използва различна платформа. Сегашната EMP2 не поддържа електрическо задвижване.

Снимка: Opel, Motor1

fallback
  • #5
    VAYK ( преди 3 години )
    Астрите бяха едни от най здравите хечбеци! Почти не съм чувал някой със стара бангия да се е оплаквал! Дано продължат в този дух!
  • #4
    raiders ( преди 3 години )
    Сега това пежо или опел ще е, ясно е уеднаквяването, дано и алфите ни ги рйзвалят така. Стапата астра К бих я купил, да видим колко още ще и падне цената.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Тя и сегашната Астра щеше да е хибридна, май .... познай!
  • #2
    ivanov ( преди 3 години )
    Определено загуби индентичност, преди винаги специално Астрата се отличаваше, по дизайн от другите опели. Сега не стига ,че прилича на пежо, но и умален вид на Мокка което е жалко.. Дано когато я открият да изглежда по-добре, ама надали
  • #1
    Б ( преди 3 години )
    Тойота беше номер едно,останалите го копират.Да са живи и здрави.
fallback
Последни