IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кое излиза по-евтино: нов Volkswagen Polo или 10-годишен Mercedes?

Отговорът на този въпрос вероятно ще ви изненада

Нова, но по-скромна кола? Или пък премиум, но на почтена вече възраст? Това е големият въпрос на българския автомобилен пазар от доста време насам. Ние не се наемаме да даваме категоричен отговор: в полза и на едното, и на другото има разумни аргументи. А и всякакви опити да се изчисли кое е по-изгодното удрят на камък, защото това зависи от конкретните автомобили, от конкретните собственици и от начина, по който поддържат и ползват машините си.

И все пак експериментът на руското издание "За Рульом", което сравнява разходите при чисто нов Volkswagen Polo и при 10-годишен Mercedes GLK, определено предизвиква любопитство, и може да ви даде някои интересни насоки при избора. А крайният резултат вероятно ще изненада мнозина.


Стар GLK и ново Polo - кое е по-евтино? (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #21
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Алексей ( преди 3 години )
    Дизел за ежедневна употреба при руския климат и качеството на дизела си е мъка, ама истински голяма и огромна мъка и много мръзненене и разходи за дюзи, горивна помпа, ЕГР, ДПФ и турбото.
  • #20
    8 rate up comment 0 rate down comment
    до 26 ( преди 3 години )
    Да видях я обявата. По-гадна камера не намериха ли да го снимат? Салона изглежда ужасно мърляв за километрите си. Отделно прочети текста как колата има каско от миналата година. Значи си е поседяла в автокъщата. Защо ли?
  • #19
    15 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако ще си ги държите пред къщи и ще въртите до 5 000 км годишно, естествено стария Марцедес е по-добре. Ако ще си карате нормално по 30 000 км годишно, без съмнение новата кола! Това е ясно и няма нужда да се правят безсмислени съмнения. При здраво каране на старата кола, в един момент ремонтът
  • #18
    20 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    ГЛК-то печели до пъврия ремонт. Като "кихне" турбото за 7-800 лв или 1000 за дюзи, или някое компютърче. Докато Полото 5 години ще му вдигаш капака само за да сипваш течност за чистачки.
  • #17
    13 rate up comment 1 rate down comment
    до 15 ( преди 3 години )
    Стига гледа в мобиле бг. Отвори западен сайт и намери подобно Ауди за 30к лв за да се надяваш да има нещо вярно в тази обява. В БГ вноса е блъскан/търкалян/горял/давен/милионник (избери поне 2). Аз като гледам от 16к евро започват на 150+к км без регистрация.
  • #16
    17 rate up comment 9 rate down comment
    Киа моторс ( преди 3 години )
    Мерцедес от всички поколения бих избрал пред Фолксваген!!! Само тия дето не са карали мерцедес може да правят сравнения и коментари!!!!!
  • #15
    13 rate up comment 10 rate down comment
    Разбирачи сте всички ( преди 3 години )
    Сравнение между Мерцедес и Фолксваген?????? Вие *** ли сте!!!!
  • #14
    12 rate up comment 1 rate down comment
    до 13 ( преди 3 години )
    Не е баш руско производство, а е само финална сглобка, за да се избегнат вносните мита в Русия. Фабриката е в Грабцево до Калуга, но всички компоненти пристигат готови от чужбина. Навремето поло седан се продаваше и в Източна ЕВропа, но нямаше кой знае какъв интерес. Има разлики обаче при сглобяваните в Русия - те са с по-голям просвет, по-големи резервоари и разни други добавки, свързани с руския климат, като това подгряване на всичко, за което става дума в статията
  • #13
    14 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Нали аз затова съм си продал GLK-то, понеже вече ремонта му е по-скъп от самата кола. Другото са филми тип нов внос.
  • #12
    15 rate up comment 3 rate down comment
    до 14 ( преди 3 години )
    Със сигурност го има елемента на избиване на комплекси. Но има и друго: вероятно и в западна Европа повече хора щяха да избират такъв вариант, ако не ги наказваха с драстично по-високи данъци и такси. Докато при нас е обратното - новата кола се облага най-високо