fallback

Кое излиза по-евтино: нов Volkswagen Polo или 10-годишен Mercedes?

Отговорът на този въпрос вероятно ще ви изненада

Нова, но по-скромна кола? Или пък премиум, но на почтена вече възраст? Това е големият въпрос на българския автомобилен пазар от доста време насам. Ние не се наемаме да даваме категоричен отговор: в полза и на едното, и на другото има разумни аргументи. А и всякакви опити да се изчисли кое е по-изгодното удрят на камък, защото това зависи от конкретните автомобили, от конкретните собственици и от начина, по който поддържат и ползват машините си.

И все пак експериментът на руското издание "За Рульом", което сравнява разходите при чисто нов Volkswagen Polo и при 10-годишен Mercedes GLK, определено предизвиква любопитство, и може да ви даде някои интересни насоки при избора. А крайният резултат вероятно ще изненада мнозина.

Стар GLK и ново Polo - кое е по-евтино? (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #31
    анонимен ( преди 3 години )
    Аз имам чисто ново Пежо на лизинг. Накладките вече скърцат. От влагата сигурно са леко ръждиви. Типичен проблем за изделията на марката. По спомен гаранцията не ги покрива, но за сега няма да ходя в СФА.
  • #30
    анонимен ( преди 3 години )
    "Докато Полото 5 години ще му вдигаш капака само за да сипваш течност за чистачки."Това да не ти е тойота?! Още преди 10000 км ще сменяш ръждясали накладки.
  • #29
    Бай Ху ( преди 3 години )
    Начи, Дачия Логан е най-изгодният автонобил.
  • #28
    анонимен ( преди 3 години )
    че те най важното не са написали.. за 3 години на премиум кокошкарника така ли не му се прецака автоматика, окачването иелектрониката както обикновено се случва. тези по големи мошеници от авто билдза цените на ремонтите не се споменава. на новата кола са гарнционни. за мерца за 3 години ще идат едни 5-10.000 лева. кое пак казахте ,че е по евтино?
  • #27
    анонимен ( преди 3 години )
    С тая разлика, че GLK е един от качествените модели на Mercedes в класациите. За Поло това не важи.
  • #26
    анонимен ( преди 3 години )
    Скъпа им е поддръжката, иначе GLK естествено. По-висок клас е, съответно салонът е от по-добри материали. А за ефекта да не говорим - плащаш 400 лева лизинг за малотиражка, с която аха да те изблъскат от пътя. Като се замисля за покупки ще взема малотиражка, но и нея ползвана. За пръв и последен път се хващам в капана "лизинг".
  • #25
    ферари ще излезе без ( преди 3 години )
    казах ви аз...карайте си 30 годишните премиуми и да не ви пука. жива далавера. само не разбрах блятовете наистина ли са повярвали ,че 10 годишен мерцедес може да е на 110.000 км?? че тя бабата само до аптеката е ходила с него. за болницата , пенсионното и гробищата е хващала автобуса авно
  • #24
    анонимен ( преди 3 години )
    Масово всички се хващат само за коричната цена. Трябва да се гледа cost of ownership. Каско + ремонти + остатъчна цена. Тук удобно са спестили каско за ГЛК-то и ремонтитите
  • #23
    Zxc ( преди 3 години )
    Такъв казус само в България Русия и Украйна може да се обсъжда.Ако приемем че имам кеш специално за кола 16,17000 евро/толкова е в германия glkна10,12 год. И 120000км/и тр. Да имам поне още 7,8000 за разходи по подръжка карам го 5 год. И имам вече кола на 16,17.Колко би струвала тогава.Аз лично бих взел за 20 000 евро на лизинг кола от по горен сегмент от поло.А да вземеш кредит и да плащаш стара кола е равно на безумие
  • #22
    Анонимен ( преди 3 години )
    Хайде пак започнахме. Всеки, който не си е купил нова Форд Фиеста, а е купил употребявано БМВ е комплексар и незнам още какво. както някой беше писал преди мен - има държави където да караш употребяван премиум излиза скъпо - данъци, такси, скъпо сервизиране, всевъзможни ограничения, целенсочено високи вносни мита и др. Също и помощ от държавата при закупуване на нова кола. В България положението не е такова и съответно тук масово се карат автомобили втора ръка.
fallback
Последни