fallback

Кое излиза по-евтино: нов Volkswagen Polo или 10-годишен Mercedes?

Отговорът на този въпрос вероятно ще ви изненада

Нова, но по-скромна кола? Или пък премиум, но на почтена вече възраст? Това е големият въпрос на българския автомобилен пазар от доста време насам. Ние не се наемаме да даваме категоричен отговор: в полза и на едното, и на другото има разумни аргументи. А и всякакви опити да се изчисли кое е по-изгодното удрят на камък, защото това зависи от конкретните автомобили, от конкретните собственици и от начина, по който поддържат и ползват машините си.

И все пак експериментът на руското издание "За Рульом", което сравнява разходите при чисто нов Volkswagen Polo и при 10-годишен Mercedes GLK, определено предизвиква любопитство, и може да ви даде някои интересни насоки при избора. А крайният резултат вероятно ще изненада мнозина.

Стар GLK и ново Polo - кое е по-евтино? (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #40
    до 45 ( преди 3 години )
    Никой не казва че евтино. То и стария премиум не е евтин, ама му налита българина като муха на мед и се бие в гърдите.
  • #39
    анонимен ( преди 3 години )
    Най-хубава е новата, но друг да плаща. Блазе им на съпругите трофеи, кифлите и мъжете женени за тузарски дъщери. :)
  • #38
    анонимен ( преди 3 години )
    По хубава кола от новата няма, без значение от марката. Но при условие, че като и изтече гаранцията е връщате и пак взимате нова. Каквато и да е 5 години, докато тече гаранцията няма да се наложи да се прави. Във всички богати страни така се практикува.
  • #37
    Аз ( преди 3 години )
    Нещо за данъците са излъгали преводачите и в бойкостан вече данъците се вдигат с годините и то повече от осезаемо!
  • #36
    анонимен ( преди 3 години )
    Нещата откъм технологии и безопасност доста са дръпнали и карането на над 10 годишна кола е компромис и рисково. Ако пък е удряна и преправяна не е и безопасно.
  • #35
    САЖДИ ( преди 3 години )
    Каквото и да е само да не е дизел. По справка, дизелите у нас вече са почти 2 млн. и почти двойно на бензиновите. Нямат DPF, нямат очистване на азотни окиси, мятат черна смрад на всяко тръгване. Кой ще го диша това?!
  • #34
    До38 ( преди 3 години )
    Аз и аз така ...иммам шкода на 18000 сега ше прави две години...карам я само в краен случай да издържи до 5 години поне...пък ако изкара до тогава ще мина на 17,18 годишен мерцедес
  • #33
    анонимен ( преди 3 години )
    до 37 - Колега, по-рано СФА ги мажеха с някаква паста накладките и ги нагряваха, та спираха да скърцат за няколко хиляди км. и после пак. Не пречи да ги питате. Беше евтина процедурата (30 - 40 лв. по спомени). И дискове хвърляха Пежо на по 60К км, и окачване преди 100К (ако много се постараете да избягвате дупките, иначе може и на 30К км. да смените кормилни щанги). Явно не са се променили нещата технически, само на дизайн и цени ;))
  • #32
    анонимен ( преди 3 години )
    до 37 - да от край време си е така - оригиналните накладки скърцат. Не знаех само че и при нова кола преди първата смяна започват.до 36 - брех! Аз карам "гаден" ВАГ купуван нов и вече 4,5 години чакам да се разпадне, то на 10к км, то на 25к, сега съм на 50к да видя дали ще стане. Кефи ме българина хем твърди за почти всяка марка, че след 7-8 години и 100 к км се разпадат, хем и дума не иска да чуе за кола под 10 години.
  • #31
    анонимен ( преди 3 години )
    Аз имам чисто ново Пежо на лизинг. Накладките вече скърцат. От влагата сигурно са леко ръждиви. Типичен проблем за изделията на марката. По спомен гаранцията не ги покрива, но за сега няма да ходя в СФА.
fallback
Последни