fallback

Кое излиза по-евтино: нов Volkswagen Polo или 10-годишен Mercedes?

Отговорът на този въпрос вероятно ще ви изненада

Нова, но по-скромна кола? Или пък премиум, но на почтена вече възраст? Това е големият въпрос на българския автомобилен пазар от доста време насам. Ние не се наемаме да даваме категоричен отговор: в полза и на едното, и на другото има разумни аргументи. А и всякакви опити да се изчисли кое е по-изгодното удрят на камък, защото това зависи от конкретните автомобили, от конкретните собственици и от начина, по който поддържат и ползват машините си.

И все пак експериментът на руското издание "За Рульом", което сравнява разходите при чисто нов Volkswagen Polo и при 10-годишен Mercedes GLK, определено предизвиква любопитство, и може да ви даде някои интересни насоки при избора. А крайният резултат вероятно ще изненада мнозина.

Стар GLK и ново Polo - кое е по-евтино? (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #51
    anorgetyncenexy ( преди 1 седмица )
    драйв симулятор мод много денег https://apk-smart.com/igry/gonki/302-driving-zone-germany-vzlom-mod-mnogo-deneg.html драйв симулятор мод много денег P.S Live ID: K89Io9blWX1UfZWv3ajv P.S.S Программы и игры для Андроид телефона
  • #50
    Боб ( преди 2 години )
    Да сравняваш две тоалетни
  • #49
    Ю Несбю ( преди 3 години )
    Да споделя извода си - ако веднага си бях купил нов Хюндай, щях да си спестя десетки хиляди лева от покупка на автомобили, ремонти, време, в което не съм могъл да ги ползвам и разбира се, нервите покрай всичко това.
  • #48
    Ю Несбю ( преди 3 години )
    Аз съм поддържал стари автомобили, до момента 3. БМВ е46, Рено Меган комби, Пежо 106. В един момент И ТРИТЕ ЕДНОВРЕМЕННО БЯХА РАЗВАЛЕНИ! БМВ-то беше красиво, с много приятна визия, управляваше се като детска играчка, но всеки месец в сервиз. Пежото влезе само 1 път в сервиз, но инвестицията щеше да е огромна и го махнах. Реното на всеки няколко месеца също ме предаваше. Резултатът - платих всяка от тези коли минимум по 2 пъти. Накрая си купих нов Хюндай и забравих какво е сервиз.
  • #47
    анонимен ( преди 3 години )
    За 28 хил си е евати промоцията, пък било и с ? -5 .
  • #46
    анонимен ( преди 3 години )
    Преди време имах ауди на старо карано от холандска баба :-). Беше лъскаво и качествено направено, когато вървеше всичко беше много добре, ноооо... случвало се е и да се развали насред път, имаше странни проблеми с оборотите и куп други неща които го правеха несигурно на дълъг път, далече от сервизи. После си купих нова дачия - вярно сега не съм гъзар, но пък за 9 години нищо не съм сменял, разхода ми е 4.5/100 дизел и въобще не я мисля - нито по време на път, нито като я паркирам някъде...
  • #45
    Петър ( преди 3 години )
    Май с лизинга нещо бъркате- само Каското + първоначалната вноска стигат за читаво 6,7 годишно Ауди А 4
  • #44
    анонимен ( преди 3 години )
    лизинга на малка кола са пари които се печелят за 1 работен ден...ок, трябва и да прибавим за гориво и застраховки. ако имам нужда от по голяма или премиум кола пак бих взел нов лизинг вноските са двойно(или тройно), но който го е срам да кара опел ще си плати. новото бмв1 е за 200-220? между другото. достъпно за всеки с работа. иначе в статията не са сметнали най голямото перо на извънгаранционен скъп автомобил. Трябва да си невероятен късметлия да караш стара кола и да не ти се повреди нещо...
  • #43
    никога повече старо ( преди 3 години )
    #44, прав си. новото в гаранция си е истината. Януари върнах първата си лизингова кола мазда 2 тук в Германия . за 3 години повреда в стерео уредбата, оправена гаранционно. от 2 месеца съм с Корса модел 2021 и не ми пука ако нещо здаде багажа, пак ше го оправят безплатно. за маздата плащах 160?, но сега заради кризата цените се сринаха и опела ми е 110?/месец. не искам и да си спомням как преди години в БГ на 10-годишното ми ауди скоротната кутия умря, ремонта струваше колкото почивка в Тайланд
  • #42
    Banan ( преди 3 години )
    Абе нещо не разбрах кое е по изгодното? Разбрах само че братушките могат да си позволят по добра версия на пуловер от нас, че и по евтина. От друга страна лично аз смятам че новите автомобили вече се произвеждат така , че след изтичане на гаранцията вече нищо да не става от тях. Малко се прекалява вече с електрониката, а може и да е съвсем умишлено, за да става точно както с нов смартфон. Ползваш го точно колкото е решил производителя и след това си просто притежател на скъпо парче пластмаса.
fallback
Последни