fallback

Ето с какво заменят най-продавания автомобил в България

Renault Еxpress идва на мястото на спряната Dacia Dokker - но още нищо не се знае за цените

Групата Renault представи официално днес изцяло обновената си лекотоварна гама, с нови поколения на Kangoo и Trafic, и с един изцяло нов модел - Renault Express. Последният е най-интересен от гледна точка на българския пазар, тъй като по същество е наследник на най-продавания нов автомобил у нас за последните пет години - Dacia Dokker.        Новото Renault Express        Производството на многофункционалния Dokker спря този месец, а още от миналата година се знаеше, че той няма да получи ново поколение. Занапред марката Dacia ще се фокусира изцяло върху пътнически автомобили, основно за частни клиенти, а лекотоварните машини остават под шапката на Renault Pro+. Наесен се очаква наследник на пътническия миниван Lodgy, но подробности за него засега няма.      Spaceclass занапред ще се нарича пътническата версия на Trafic       Също като Dokker, новият Express ще се произвежда в завода на групата в Танжер, Мароко. По план новият модел трябва да се предлага на европейските пазари от април, но не се знае какви промени в графика ще се наложат от глобалния недостиг на полупроводници. Все още няма никаква информация и за цената. Dokker се радваше на огромно търсене в Източна Европа именно заради много изгодните си цени, доста под следващото най-ниско предложение в сегмента.

11-те най-любопитни факта за наследника на Dokker (ГАЛЕРИЯ):

             Освен Еxpress, Renault представи и новите генерации на Kangoo и Trafic, както и Spaceclass - отделената пътническа версия на Trafic.      Eлектрическото Kangoo ще дойде в края на тази година       Kangoo идва с две възможни дължини, като дори по-късата е с 9 см по-дълга от Express, с 9 см по-широка и с товарно пространство, което може да достигне до 3900 литра. Изборът от двигатели тук също е доста по-голям: два варианта на 1.3-литровия турбобензин (със 100 или 130 конски сили), r с три варианта на дизела (75, 95 или 115 коня). В края на 2021 ще се появи и електрическата версия E-TECH Electric, с 44-киловатчасова батерия и 265 км пробег с едно зареждане.      "Сезам, отвори се" - възможност от едната страна да се отвори широка 1.44 товарна врата - но за сметка на В-колоната   

Французите наблягат на новата странична врата, наречена "Сезам, отвори се", която осигурява 1.44 метра широка пролука за товарене. Хитра новост е подпокривната система за товарене, която може да побере дълги до 2.5 метра обекти над главите на пътниците, издържа до 30 кг и може да се сгъне, когато не се ползва.

fallback
  • #8
    VAYK ( преди 3 години )
    Цената е определяща в този сегмент!
  • #7
    до 7 ( преди 3 години )
    Браво, брато, разкри ги! Е, да, този Express е на изцяло нова платформа и с нови двигатели, с 12 електронни системи за сигурност и с различно окачване от Доккер. Но иначе си прав :D
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    "Готина" схема: 1) Обявяваш, че повече няма да произвеждаш Dokker, 2) Но всъщност продължаваш, като 3) само слагаш предна евтина маска с Renault-емблема и както правилно е казал #1, 4) вдигаш цената с поне 1/4. А, да не забравя, 5) кръщаваш всичко това с ново име, което е старо и ще напомня за добрия стар работен кон Express за тези, които си спомнят що дребен бизнес изнесе на плещите си това добиче... Демек, не инвестираш в нищо ново, но се тупаш в гърдите как "развиваш" лекотоварната си гама.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    ТВ Европа телевизията на Герб е в парк хотел Москва, срещу руското посолство, а на 10 метра е централата на ПП Герб. Искат да ни съсипят че да ни анексира Русия.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    В Мароко сутрин по телевизията имат образователни предавания за математика или език. У нас се бърбори за политика и лъскат имиджа на Мухльото от Банкя. Без коментар.
  • #3
    до 2 ( преди 3 години )
    Показателно е единствено за това, че мутрите са овладели вноса втора ръка и държат законовата рамка такава, че този внос да е по-изгоден от новите коли. Вместо най-продавана у нас да е някоя малолитражка като Клио или, какот е в Гърция, Ярис, тук най-продавана е десетгодишната С-класа и Пасат
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Ами то Мароко е по-развито от нас.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    мда, и цената с 25% отгоре най-вероятно. Жалко, Доккер без да блести, си беше екстра за парите си
fallback
Последни