fallback

Вярвате или не - има и ненадеждни модели на Toyota

Ето ги трите най-проблемни автомобила на японската марка

Когато стане дума за автомобили с ниска надеждност, мнозина се срещат за Alfa Romeo, докато Toyota е точно на обратния полюс. Това се дължи на повечето класации, в които обикновено японският производител е сред лидерите на марките с най-качествени модели.

Всъщност, това е напълно обяснимо, защото Toyota се утвърждава като автомобилна марка след Втората световна война, когато нейните коли са така построени, че да издържат на катастрофално лошата инфраструктура на Япония в този период. Именно тогава те се утвърждават на пазара благодарение на отличното си качество на изработка и надеждност.

Срещат се обаче и автомобили на Toyota, които са доста проблемни, макар и не толкова колкото тези на Alfa Romeo. Изданието Autoevolution посочи три такива модела, които рязко се отличават от останалите. Те са произведени през последните 15-на години и са доказателство, че никой не е перфектен. . Трите най-ненадеждни модела на Toyota (ГАЛЕРИЯ):

Снимки: Toyota

fallback
  • #26
    xxx ( преди 3 години )
    Все от нещо трябва да се печели от време на време :) Това е тактика правиш няколко модела които не се трошат особено много , ставаш на първите места по качество и сигурност . И след това изкарваш няколко модела които да покрият загубите от не чупещите се коли, като имат повече повреди с по големи разходи за ремонт. Имаше статия преди че производителите не печелят толкова от колите колкото от частите и поддръжката покрай тях.
  • #25
    анонимен ( преди 3 години )
    Имам двама съседи на село чиито автомобили са Тойота и то дизел- единия кара уж проблемния 2.2дкат,а другият 2.2д4д нито единия не е проплакал от дюзи или нещо друго. Става дума за Рав4 и Корола Версо.
  • #24
    сепуко харакири ( преди 3 години )
    Въх мари майка...Аз пък знаех, че тия возила се сглобяват от извънземните на Луната, и освен че са номер 1 в Африка, Пакистан, Бангладеш и пр. цивилизации, са и толкова здрави, че никога не се развалят, за разлика от немските таралясници и са толкова икономични, че тръбичката за обратно гориво препълва резервоара и се налага периодично да се източва...Мъка, колко мъка има на тоя свят, Боже...
  • #23
    До #26 ( преди 3 години )
    Не че нещо, но според мен 10г и 250 000 км не са нищо особено, тогава истинските автомобили тъкмо се разработват. Не казвам нищо за тойотата, здрави са признавам, но не плювай по ВАГ-овете, това че новите са като направени от сирене не означава нищо. Имах пасат на 850 000 км, 1.8 карбуратор Б2 и освен масло и филтри по мотора нищо не беше пипано, най-сериозната интервенция бяха гумички на клапани и водна помпа.
  • #22
    юруш на доматите ( преди 3 години )
    Корола -1,4Д4д 2009 г южноафриканска сглобка-10г 256000 км,купена нова.Нищо не се разваля.Колежка, купи 1,6 бензин ,отново южноафриканска сглобка-над 200000 км-без проблеми.Ало,редакцията,не говорете глупости.Наверно сте още на вагени и опелчета.
  • #21
    анонимен ( преди 3 години )
    Първи принцип на автомобилната промишленост - Най-ненадеждните японски автомобили, са два пъти по-надеждни, от най-надеждните европейски автомобили.
  • #20
    анонимен ( преди 3 години )
    Моят рав 4 е 2005 имамго от 10 години и не по различен от другите трошки които съм имал
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    Правилно ми говориха преди време различни майстори - искаш ли бензин вземи хонда.
  • #18
    Б. М. ( преди 3 години )
    До #17, проблемът с Корола започва със завода в Тюркие. А, твоят познат, защо си купува кола с надпис на стъклата Шишеджам?!?!
  • #17
    баси! ( преди 3 години )
    хем скучно, хем и чупливо - тва по-зле и от рено бе!
fallback
Последни