fallback

Dacia Spring започва от 33 100 лeва в България

Първият електромобил на румънската марка ще се предлага в три варианта

Румънският производител Dacia започва от днес да приема поръчки за първия си електромобил - Spring, а вече са ясни и цените на модела за българския пазар, като доставките до крайни клиенти ще стартират през есента.

Новата Dacia Spring първоначално ще бъде достъпна в два варианта - за частни клиенти и да сподели пътувания, а през 2022 година ще излезе и версия N1 Cargo, която ще бъде само с две места и с увеличен обем на багажника.

Цените на българския пазар стартират от 33 100 лв., като за тази сума клиентът получава ниво на оборудване Comfort. То включва климатик, радио с Bluetooth, USB-изходи, 14-цолови стоманени джанти, тапицерия от текстил и кабел за зареждане Mode 3 Type 2. Срещу доплащане от 790 лв. се предлага кабел Шуко.

Версията Comfort Plus струва 35 950 лв., като включва мултимедия и навигация със 7-инчов екран, USB-портове, камера за заден ход, черна тапицерия с кафяви елементи, оранжеви декоративни елементи и оранжеви корпуси на огледалата. В допълнителното оборудване влизат комбинират порт CCS за бързо зареждане (790 лв) и кабел Шуко (790 лв).

От Dacia потвърдиха и техническите характеристики на Spring - мощност от 44 к.с., като пробегът с едно зареждане на батерията е 230 км по цикъл WLTP и 305 по цикъл WLTP City (градски условия).

Снимки: Dacia

fallback
  • #35
    Румънеца ( преди 3 години )
    Цената е изгодна ако има субсидия за Ел. Автомобил в Румъния мисля че ще има около 19000-20000лв. Ако ми струва 14000лв е перфектно + предимства в града и данъците
  • #34
    Дрън-дрън ( преди 3 години )
    Интересно ми е колко от шушляците които хвалят този глокник по долу, ще си го купят... Нито един, със сигурност!!
  • #33
    анонимен ( преди 3 години )
    Моделът е знаков - за първи път цената на ел.кола е толкова ниска. Забравихте ли как бяха по 70-80 хил.лв. първите малки ел.коли. Мъск им го каза: понеже са скъпи, трябва да са големи, малка кола няма шанс, все още".В, вече не е така - и малка кола има шанс сред електричките.
  • #32
    неуДачник ( преди 3 години )
    малиии...ся освен при бай Иван монтьора трее да виса и при Пешо електриката!
  • #31
    анонимен ( преди 3 години )
    Нека има и достъпни електромобили, от това ние като клиенти можем само да спечелим. За града трябва да пуснат електричките по бус лентите и други привилегии които да стимулират покупката им, субсидии надявам се скоро да има.
  • #30
    До Дзидзаки ( преди 3 години )
    Дори и с най малката електрическа кола ще ти издухам Камарото на 200 метра :)
  • #29
    анонимен ( преди 3 години )
    Супер е колата, а най-хубаво предстои - след 5 години цената ще е още по-ниска, а пробегът - по-голям
  • #28
    анонимен ( преди 3 години )
    Супер е колата, а най-хубаво предстои - след 5 години цената ще е още по-ниска, а пробегът - по-голям
  • #27
    неудачията явно... ( преди 3 години )
    ще свърши преди да е започнала - буквално!
  • #26
    До всезнайковците ( преди 3 години )
    до snaky - живееш?!Ухаа, на раздвоение на личността ми намирисва!А там където живееш случайно да има забрана да си протягаш кабели през терасата до паркомястото като у София и да е нужна инвестиция от 5000Евро + разрешение от съседите за да ти инсталират зарядна станция?!! В запад в къщи живеят предимно в предградията и по селата!Където такава кола не им върши работа!Твоите познати дето живеят в къщи са най-вероятно под наем,край фермите за ягоди и аспержи!Затова и карат Туинго и Смарт!
fallback
Последни