fallback

Новата Honda Civic запазва двигателите си

Моделът няма да се предлага с механична скоростна кутия

През ноември 2020 година Honda показа прототип на новото, 11-о поколение на един от най-успешните си модели - Civic. Премиерета на на автомобила е предвидена за тази година и вече излизат все повече подробности за него.

Само преди дни Министерството на промишлеността на Китай публикува патенти скици на местната версия на автомобила (на снимката долу), като от тях става ясно, че той няма да се отличава съществено от показания през миналата година прототип. Съответно, версията за Китай няма да бъде различна на външен вид от тази за САЩ.

Вече са ясни и двигателите на новия Civic, като информацията за тях идва от друго място - Калифорнийския съвет за опазване на въздушните ресурси. На сайта си организацията разкри, че новият Civic ще запази сегашните си мотори. Това са 1,5-литров с турбокомпресор, развиващ 174 к.с., и 2,0-литров атмосферен със 158 к.с.

Вариаторната трансмисия CVT остава единствена опция за модела поне за САЩ, където механична скоростна кутия няма да се предлага. Премиерата на седана Civic ще се състои до края на месеца, а до лятото трябва да бъде готов и хечбекът. Новият седан Civic Si и хот-хечът Civic Type R ще пристигнат по-късно.

Снимки: Motor1

fallback
  • #11
    Петър ( преди 3 години )
    Има ли начин да се коментират автомобилите и новостите по тях а не простащината която бълвате.....
  • #10
    Абе ( преди 3 години )
    То и парния двигател е надежден и чук, ама не ги карат много много!Ама хонда може и такъв да сложат в новия цивик!
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    В семейството се изредиха няколко хонди и vw. VW идва основно заради съпругата защото знаела при всяка нова къде са бутоните и не се стресирала. А хондите били космически кораб. Само, че на мен взе да ми писва с ремонтите по VW. От опит да споделя, че няма нито един бензинов двг на VW, който да е по-надежден от бензинов *** Хонда.
  • #8
    Хи хи ( преди 3 години )
    Дедо Искрене земи си една трицилиндрова консерва, турбо мурбо с тракащи бутала и ресурс къде 40-50 к и се дуй пред кръчмата в Подгумер пред любителите на кренвирши...
  • #7
    Чук ( преди 3 години )
    Казваме Хонда - подразбираме Двигател, казваме Двигател - подразбираме Хонда...любителите на немски дръгели, глокници и прочее бангии да се успокоят....
  • #6
    Бай Соичиро ( преди 3 години )
    Тук гледам *** дет все чистак бърсак ВАГинални легени карат та мнго разбират...
  • #5
    Дедо Искрен ( преди 3 години )
    Сега всички фенчета на Хонда да замълчат ! От коя година е двулитровия двг ?!!Питам и отговор не искам !
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    няма особени разлики с ФВ както като мотори така и като цени
  • #3
    112 ( преди 3 години )
    Вярно че дизайна на VW е пенсионерски, но като гледам и Honda на там са се запътили...
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Не знам какво ще приключва Хонда,но некадърните пръдливи шваби,ще остане жалките да правят само бира и кренвирши,че и там не ги бива вече.
fallback
Последни