fallback

Колко всъщност ще струва електрическата Dacia?

Очаква се след "зеления бонус" цената на Spring в Европа да падне под 13 000 евро

Румънският производител Dacia все още не е започнал да приема поръчки за първия си електромобил на повечето пазари в Европа и затова спекулациите около това, колко ще струва Spring продължават. Изглежда обаче това наистина ще бъде най-евтината кола, задвижвана изцяло на ток и продавана в страните от ЕС.

Според участник във форума Worldscoop, Dacia ще предложи наистина рекордно ниски цени за своя модел. Най-ниското ниво на оборудване Comfotrt ще стартира от 16 990 евро, като клиентите във Франция, например, ще могат да използват екологичен бонус в размер на 27% (4587 евро). А това означава, че базовият Spring ще струва по-малко от 13 000 евро.

За версията Comfort Plus цената е малко по-висока - 18 940 евро без бонуса, което означава 13 498 евро след неговото прилагане. Срещу тези суми клиентът получава електромобил с мощност 44 к.с. и 125 Нм, който с едно зареждане би трябвало да измине 225 км в смесен цикъл (изчислен по старндарта WLTP) или 295 км в градски условия.

Времето за зареждане на батерията на Dacia Spring с капацитет 26,8 кВт/ч при използване "домашен" контакт с мощност 2,3 кВт е 14 часа. При използване на зарядна станция Wallbox с 3,7 кВт то е намалено до 8,5 часа, от Wallbox със 7,4 кВт - до под 5 часа.

Снимки: Dacia

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Чакам я с нетърпение за тест драйв, притеснява ме по-ниската мощност единствено - текущата ми електричка е в същия клас, но с 66 к.с. Пробегът е повече от приличен за градско.
  • #6
    Бойко Борисов ( преди 3 години )
    До #5. Прав си, брат. Аз, Б. Б. всичко правя за вас, *** сте прости. И образование ви давам, *** то не работи - щот сте прости. У Румъния не им давам образование и там са умни.---Шегата настрана, Бойко и ГЕРБ са дъното на Европа. Уви, и Нинова е там. Но пък има други. Да видим на 4.04.
  • #5
    Б. М. ( преди 3 години )
    До #5, ще те попитам две неща.1. Защо в Румъния има заводи на Макита, Форд, Миеле, Пфайзер,..... в това число и Дачия. И не ми пробутвай тезата на ГрБ за "лошия мат'рял". Явно не си минавал през Румъния.2. Според думи на Баце, за тези 12 години са влезли благодарение на НЕГО, над 50 млрд ? от ЕС, според БНБ, дългът от 5 е станал 36 млрд или още 31 млрд ?. Ако включим и ДБ(държавният бюджет), но хайде без него. Кажи, ПОСОЧИ КАКВО Е ПОСТРОЕНО за 160 милиарда лева!Иначе за ел. кола ИСКАМ!
  • #4
    До 3 ( преди 3 години )
    Странно как още толкова хора се връзват на тези простотии като лесно може да се провери че и преди 10 години са били пред нас като БВП на глава. Лъжа е това че едва ли не до скоро сме били пред тях за пример а сега изведнъж всичко се обърнало и в никакъв случай не защитавам управляващите просто така стоят нещата
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    " Сега толкова изостанахме от тях"А ти как очакваш да се гради икономика, когато в България никой не иска да работи, а само чака политиците да го оправят? Благосъстояние се гради с много работа. А в България на хората не им се работи. Освен това много от високо квалифицираните и трудолюбивите заминаха в чужбина. Лесно е само да се плюе по Бойко и да се фантазира, че Корнелия на която като младеж и подариха Техноимпекс би била решението.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Заблудата на много хора е този автомобил е съизмерим със "Сандеро" и пропускаме , че в действителност е по-малък и тези 18000? не са чак такава промоция, особено за произведен в Китай
  • #1
    Admin ( преди 3 години )
    Колкото и да се напъвате - от 124ката не слизаме!!!
fallback
Последни