fallback

Колко всъщност ще струва електрическата Dacia?

Очаква се след "зеления бонус" цената на Spring в Европа да падне под 13 000 евро

Румънският производител Dacia все още не е започнал да приема поръчки за първия си електромобил на повечето пазари в Европа и затова спекулациите около това, колко ще струва Spring продължават. Изглежда обаче това наистина ще бъде най-евтината кола, задвижвана изцяло на ток и продавана в страните от ЕС.

Според участник във форума Worldscoop, Dacia ще предложи наистина рекордно ниски цени за своя модел. Най-ниското ниво на оборудване Comfotrt ще стартира от 16 990 евро, като клиентите във Франция, например, ще могат да използват екологичен бонус в размер на 27% (4587 евро). А това означава, че базовият Spring ще струва по-малко от 13 000 евро.

За версията Comfort Plus цената е малко по-висока - 18 940 евро без бонуса, което означава 13 498 евро след неговото прилагане. Срещу тези суми клиентът получава електромобил с мощност 44 к.с. и 125 Нм, който с едно зареждане би трябвало да измине 225 км в смесен цикъл (изчислен по старндарта WLTP) или 295 км в градски условия.

Времето за зареждане на батерията на Dacia Spring с капацитет 26,8 кВт/ч при използване "домашен" контакт с мощност 2,3 кВт е 14 часа. При използване на зарядна станция Wallbox с 3,7 кВт то е намалено до 8,5 часа, от Wallbox със 7,4 кВт - до под 5 часа.

Снимки: Dacia

fallback
  • #17
    До 17 ( преди 3 години )
    Пич, в момента в България е вай добре в Европа. Всички държави са пълен локдаун. Не може и на гости да отидеш. В България е много по добре от управлението на бспидпс. Божков е чорил 1,5млрд. Държавни пари и затова иска да се върне . Няма алтернатива на б.б. Кажи кого предлагаш, не само да хейтиш
  • #16
    Румен Крадев ( преди 3 години )
    Философи. Ако не искате Дачия, купете си Електрическа Лада!Смешници!Преди 10години били добре!
  • #15
    Ней ( преди 3 години )
    Неудачия на ток:))) Каруца с акумулатор. Курсимир киртака и Недодялко пощаджията си купиха такива за джоб парасъ...
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Да се върнем към мухабета, ако след 04.4 Б.Б. остане в позиция значи народа си го иска. Овцата си иска стопанина (и кучетата му) да я стриже, да и взима млякото и агнетата и на края и живота да и отнеме. Камшика за магарето нищо не значи и даже си го чака. Ясно е че го няма желания стопанин, но с такъв за никаде не сме. По-добре по-малкото зло а и не се знаеМладите от това дередже избягаха и ще няма кой да работи. Замислете се колко "по-добре" може да е ако остане свинята на върха. Бъдете умни
  • #13
    колкото... ( преди 3 години )
    некой неудачник да го хване тока!
  • #12
    Анонимен ( преди 3 години )
    Не е лоша количката, но с тази мощност няма ли да е малко тромавичка дори и за градско. Знам, че при електромобилите целият въртящ момент е достъпен от момента на самото потегляне, но все пак не съм сигурен до колко ще е адекватна мощността
  • #11
    до 2 ( преди 3 години )
    Почакай още седмица ;););)
  • #10
    Монтажник ( преди 3 години )
    Моля, недейте, ние и сега не смогваме с монтажите на зарядни станции! От началото на годината няма акт 16 за нови сгради без осигурени зарядни за коли на ток! Направо ни ПРЪСКАТ!
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Има си статистика.Нашият БВП се срива през 1997-98 г по времето на управлението на Жан Виденов, заради хиперинфлацията буквално се срива и ставаме най-бедни в Европа. До тогава сме били по-богати от румънците. От тогава върви нагоре.Иначе и аз бих си купил електрическа кола на секундата стига цените да са им като в Китай.
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    С 20 киловата ми се струва нереално да навърти 200км.
fallback
Последни