Ако времената бяха нормални, по това време трябваше да тестваме новото, шесто поколение на легендарното BMW M3. По обясними причини това ще трябва да почака, но междувременно можем поне да отговорим на някои от по-любопитните въпроси за една от най-атрактивните спортни машини на пазара.
Роберт Пилзл, шеф на проекта за М3 и М4, и колегите му отговориха онлайн на въпроси на Automedia.bg и няколко други европейски медии
Защо новото М3 е толкова тежко, откъде идват 30-те коня разлика между стандартната и Competition версията, ще има ли още по-мощен вариант? Зададохме ги на Роберт Пилзл, ръководителя на проекта за М3 и М4, на продуктовия мениджър Хаген Франке и на още няколко експерти от М-поделението на баварската компания.
12 ключови въпроса за новото BMW M3 (ГАЛЕРИЯ):
Новите генерации на М3 и М4 се предлагат както с класическото задно предаване, така и със задвижване на четирите колела с опция за изключване на предните, както е и при М5.
Коя версия обаче е по-бърза на пистата? Всъщност това зависи изцяло от типа на пистата, отговаря Пилзл. На по-технична и тясна писта с много завои задвижването на четирите колела дава предимства. На писта с широки завои и повече прави по-бърза е версията само със задно предаване.
Впрочем новите модели са разработвани с дълги месеци тестване на Северната дъга на Нюрбургринг, на Мирамас и на още няколко писти по цял свят.
Около две трети от клиентите ще изберат варианта с xDrive, твърдят от маркетинга на BMW M.