Ако времената бяха нормални, по това време трябваше да тестваме новото, шесто поколение на легендарното BMW M3. По обясними причини това ще трябва да почака, но междувременно можем поне да отговорим на някои от по-любопитните въпроси за една от най-атрактивните спортни машини на пазара.
Роберт Пилзл, шеф на проекта за М3 и М4, и колегите му отговориха онлайн на въпроси на Automedia.bg и няколко други европейски медии
Защо новото М3 е толкова тежко, откъде идват 30-те коня разлика между стандартната и Competition версията, ще има ли още по-мощен вариант? Зададохме ги на Роберт Пилзл, ръководителя на проекта за М3 и М4, на продуктовия мениджър Хаген Франке и на още няколко експерти от М-поделението на баварската компания.
12 ключови въпроса за новото BMW M3 (ГАЛЕРИЯ):
Всъщност на това хората от маркетинга на компанията не се наемат да отговорят. Но по традиция кризите се отразяват слабо на високите ценови сегменти на пазара, а и карантинните мерки и скуката на 2020 увеличиха в пъти продажбите на всякакви приключенски артикули - от спортни коли и офроуд бъгита до катераческо оборудване. Докато продажбите на компанията-майка отчетоха към 8% спад през 2020, BMW M регистрира най-силната година в историята си, с над 144 000 продажби. През първите два месеца на 2021 продажбите "надминават очакванията ни", потвърждава Хаген Франке, продуктов мениджър на новите М3 и М4.