fallback

12 ключови въпроса за новото BMW M3

Защо е с различни гуми и ще има ли още по-мощна версия: питахме хората, създали шестото поколение

Ако времената бяха нормални, по това време трябваше да тестваме новото, шесто поколение на легендарното BMW M3. По обясними причини това ще трябва да почака, но междувременно можем поне да отговорим на някои от по-любопитните въпроси за една от най-атрактивните спортни машини на пазара.       Роберт Пилзл, шеф на проекта за М3 и М4, и колегите му отговориха онлайн на въпроси на Automedia.bg и няколко други европейски медии       Защо новото М3 е толкова тежко, откъде идват 30-те коня разлика между стандартната и Competition версията, ще има ли още по-мощен вариант? Зададохме ги на Роберт Пилзл, ръководителя на проекта за М3 и М4, на продуктовия мениджър Хаген Франке и на още няколко експерти от М-поделението на баварската компания.

12 ключови въпроса за новото BMW M3 (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Добрите спортни коли са предимно със задно.
  • #13
    v-1 ( преди 3 години )
    Добри коли със задно и добри спортни коли са две различни неща.
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Не е нужно някой да е във Ф1, за да прави добри коли или обратно. Истината е, че в масовия сегмент БМВ си държат нишата за спортния седан - задно, добро управление, място за 4-***. Просто напоследък повече започват да приличат на китайски касетофони.
  • #11
    v-1 ( преди 3 години )
    БМВ когато спечелят някоя титла във Ф1 тогава може да ги сочат за спортни :)))Може да видите на Нюрбургринг, кой е най бърз от серийните автомобили и къде са времента на "спортните" БМВ-та...но комент. А Алфата даже няма да я коментирам.
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    на м3 и м4 се изключва предния мост алфа само на задно и са 6 редови а не V6 има и много други разлики
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    БМВ не е самотен играч. Алфа Джулия QV е първата кола, с която вече почнаха да сравняват новата М3-ка в интернет и YouTube в частност. И отзивите са доста интересни и разнообразни. Алфата излиза по-измислена откъм съчетание на комфорт и пътно поведение засега. БМВ-то, естествено, е с векове напред откъм джаджи в интериора и качество на материалите. Очаквано - новото им шаси не се оказва толкова впечатляващо още с излизането на третата серия. Новото М3 е по тежко също - странно за такъв тип кола.
  • #8
    Фен ( преди 3 години )
    Не може и дума да става за сравнение между Мишлен и китайските пирели.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    При М3 гумите са Continental, Pirelli, Michelin или Yokohama, в зависимост от пазара
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Няма БМВ няма хАуди всичко е обуто с Мишленки
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    С нашите доходи това чудо ще влезе в БГ след 10 г.Иначе ръчни скорости и без хибриди - Браво!
fallback
Последни