IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Предимства и недостатъци на колите с десен волан

Тези автомобили представляват нож с две остриета, когато се карат извън своите държави

Автомобилите с десен волан са нещо, с което постепенно започнахме да свикваме през последните години. Те вече се срещат сравнително често по нашите пътища, като за разпространени предимно в по-малките населени места. Технически те не различават много от стандартните модели, с изключение на факта, че основното средство за управление - воланът, е разположено от другата страна. И това със сигурност създава някои проблеми на водача най-вече при маневриране и изпреварване.

Съответно, това ги прави и опасни за останалите участници в движението. Затова и в някои европейски държави властите отказват да регистрират автомобилите с десен волан. У нас обаче подобен проблем няма и броят на тези превозни средства продължава да се увеличава.

Плюсове и минути на колите с десен волан (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Автомобили с десен волан се регистрират дори в Русия и съм сигурен в това,защото специално се интересувах!Дано дебилният автор даде някаква информация кои са тези страни..и изцяло ли е забранена регистрацията или само срещу по-висока ставка(както е в Русия)
  • #12
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тази статия е силно лобистка и авторът защитава интересите на горублянските измамници!Вероятно никога не е карал кола с десен волан! Може би ще даде статистически данни за броя на катастрофите у нас на такива автомобили и процентно какъв е той спрямо на такива с ляв волан!!
  • #11
    12 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Колите с десен волан нямат нито едно предимство извън Острова. По-евтини са на континента,защото не се търсят. Пътувах с един 15-местен бус с десен волан от София до Хайделберг. Нали може да си представите как се изпреварват тирове по извънмагистралните пътища? Шофьора трябва да има шия на жираф.
  • #10
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Освен цената какво друго предимство имат?!
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Факт!-тически ... ( преди 3 години )
    За едно Пежо ще чакам аз 6 месеца?!Ако не е Рено,не ми го хвали.
  • #8
    8 rate up comment 1 rate down comment
    TIR ( преди 3 години )
    #5Да, Пепи стана много алчен вече с тези статии от типа "20 причини да си проверите чистачките" и съответно 20 презареждания на страницата.
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Аууууу-токмедия...как може да сте такива ръбове. По-*** статия не бях чел
  • #6
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Автора, би ли ни посочил, в кои европейски държави отказват да регистрират автомобили с десен волан?
  • #5
    6 rate up comment 2 rate down comment
    До #4 ( преди 3 години )
    Никога не съм имал нито Тойота, нито кола правена в Турция. Но съм информиран и не съм кон с капаци. Имал съм достатъчно коли, за да не вярвам в легенди!
  • #4
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Вин ( преди 3 години )
    До 3 - Именно това твърдя, всеки завод си носи качеството на марката! Апропо, завода на Тойота в Турция, няколко години беше номер едно по качество извън Япония!?