fallback

Изненада: УАЗ става Isuzu

Новото поколение на руския "Патриот" ще е копие на японския MU-X

Японската Isuzu ще е новият технологичен и производствен партньор на руската УАЗ, съобщава сайтът drom, цитирайки източници от самия Уляновски автомобилен завод. Дългоочакваното ново поколение на УАЗ Патриот на практика ще бъде версия на Isuzu MU-X с леки корекции в дизайна.      Следващото поколение на УАЗ Патриот вероятно ще е доста близко копие на Isuzu MU-X

Допреди година плановете предвиждаха УАЗ сам да разработи новата генерация на Патриот, и даже се появиха някои скици с дизайна на бъдещия модел, наречен оптимистично "руският Prado". Компанията обаче инвестира почти целия си развоен бюджет в проекта Aurus за свръхлуксозен автомобил, и в крайна сметка трябваше да се откаже от този план.      Скица от проекта за "руския Prado", която сега вече няма шанс да стигне до конвейера       Вероятно все пак част от наличните разработки за този модел сега ще бъдат използвани при партньорството с Isuzu. Макар да не е официално потвърдено, то изглежда твърде вероятно, защото още през 2018 двете компании регистрираха съвместно предприятие със специална инвестиционна цел. По всяка вероятност японците ще използват базата на УАЗ и за сглобката на свои модели за руския пазар - най-вече MU-X и новото поколение на пикапа D-Max.

Познатите и непознати модели на УАЗ (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Копие,но те и да копират не могат.
  • #11
    Рико до А ( преди 3 години )
    Някои от Витарите са доста проходими, но УАЗ-ката е съвсем друг тип автомобил и неслучайно е ценена заради своите работни качества. Иключително евтина за поддръжка и дуракоустойчива!Колкото до Х5-ците - не ставайте смешни, нищо общо с проходимост няма този паркетник! Откакто видях някакъв стар Passat 4motion да дърпа затънала Х5-ца в Банско при 7-8 см сняг, просто си представям колко проходими ще са X5-ците някъде, където наистина има сняг, примерно в Русе, Силистра или Добрич!
  • #10
    pelister ( преди 3 години )
    Тия трябва най-после да свършиха зелената боя
  • #9
    А ( преди 3 години )
    До #1, Х5 не е направена да вози 1 тон тор. Гюбрето се вози в трактор с ремарке. Така поне го правят в нормалните държави. А от УАЗ-ката по-големо дърво няма, но по - проходимк има. Една Витара например.
  • #8
    Българин във Воронеж ( преди 3 години )
    Нивата вече е Рено, УАЗ вече е Исузу, всички руски коли вече са под шапката на други марки. Всички руски коли вече се обезличиха, то цяла Русия се обезличи......
  • #7
    Р ( преди 3 години )
    и каква стана тя - хотели как лучше, сталась как всегда хахаха
  • #6
    Японеца ( преди 3 години )
    30г им трябваха да се сетят за японците, комшии!
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    УАЗ-ката е създадена за руските "пътища и военните, основно! Трябва да е евтина, здрава, лесна и евтина за поддръжка, високопроходима и с дълъг живот. Всичко друго е плюене в нищото!
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    причината за нещастията на човечеството е зимата на 41
  • #3
    до предния , ( преди 3 години )
    Не трябва да си такъв неверник , съвсем в реда на нещата е да "дръпне" един тон, все пак има редуктор, като знам дъртата жигула че я товарихме до дупка и отделно ремарке (общо 800-900кг) и единственият проблем че след 150-200км почва да прегрява.
fallback
Последни