fallback

Volkswagen решава за продажба на Bugatti до лятото

Производителят на електромобили Rimac си остава основен кандидат-купувач

Производителят на електрически хиперавтомобили Rimac Automobili и марката на VW Group за хиперколи - Bugatti, са отлична технологична комбинация. Това заяви изпълнителният директор на Porsche AG - Оливер Блюм, в интервю за германския вестник Automobilwoche.

По този начин топ-мениджърът индиректно потвърди информациите, според които Volkswagen Group е на път да продаде Bugatti на хърватската компания. В замяна на това Porsche AG ще повиши своя дял в Rimac Automobili, който сега е 15,5%.

„В момента се обсъжда много интензивно, как Bugatti да продължи да се развива по възможно най-добрия начин. Тук Rimac би могъл да играе основна роля, тъй като двете марки биха постигнали отлична техническа симбиоза", обясни Блюм.

Шефът на Porsche допълни, че ръководството на Volkswagen AG, част от което и самият той, в момента разглежда няколко различни сценария за бъдещето на Bugatti. Съдбата на производителя на хиперколи ще бъде решена още до края на първата половина на 2021 година.

Блюм потвърди и целта, които си поставя Porsche до 2025 година, а именно - намаляване на разходите, като досега планът беше спестената сума да бъде 6 млрд. евро, но тя вече е увеличена на 10 млрд. евро.

fallback
  • #5
    До номер 3 ( преди 3 години )
    Та да си направят първия електрически модел. Борсовата стойност на тесла е по-голяма от тази на всички останали автомобилни производители взети на куп. Големите Мастодонти на автомобилостроенето проспаха старата на електронните и ся *** берът ядове и ща си плащат за технологии. Така че на печелившите честито.....
  • #4
    До номер 3 ( преди 3 години )
    Пфхахха, що си мислиш че парите идват от производството на коли? Вземе прочети па да научиш нещо. Те самите Бугати колко коли годишно продават? Знаеш ли че от всяка продадена кола Бугати, демек компанията майка, са на загуба? Осъзнаваш ли че производителите на електрически автомобилни технологии са с години напред от големите автомобилни производители, които години на ред си затваряха очите и продаваха димящи дизели на космически цени.? Порше инвестираха в Римак, за да получат достъп дтехнология
  • #3
    От къде ( преди 3 години )
    тази миниатюрна марка Rimac дето произвеждат 100-тина коли годишно ще имат пари да купят Bugatti?
  • #2
    2 ( преди 3 години )
    Ми така преминава световната слава.На Еторето пукало ли му е ,че е имало толкова производители на луксозни каляски с конски впря, които са били обречени, че е убил бизнеси за милиони.На кой му трябва скъпа костенурка, след като бизнес седан десет пъти по евтин, е по бърз и можеш да влизаш и паркираш в зелени и сини зони, по целият свят.Никому ненужни ДВГ автомобили с крещящ селски барок.
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    ако не се намери купувач може да се обърнат към агенцията за приватизация за 1 лев може и да се намери някое наше момче цялото оборудване за скрап
fallback
Последни