fallback

Новият SUV на Ferrari трябва да остави Urus без клиенти

Бъдещият Purosangue ще получи двигател с над 700 конски сили

Премиерата на първия SUV в историята на Ferrari приближава и много автомобилни издания се занимават с това, как ще изглежда моделът, който ще получи името Purosangue. Това обаче е трудна задача, тъй като всички заснети досега прототипи бяха модели на Maserati, на които се тестват агрегатите на кросоувъра.

Изданието Autoevolution обаче предпочита да се съсредоточи върху производителността на Purosangue, тъй като той ще трябва да се конкурира със сериозни модели като Lamborghini Urus, Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe и дори Jeep Grand Cherokee Trackhawk, които вече се доказаха. И Ferrari ще трябва да направи нещо, което да е по-бързо от тях.

Това едва ли ще е проблем за италианския производител, тъй като то разполага с всичко необходимо, за да изпревари тези мощни и много бързи кросоувъри. Традиционно, големият конкурент на Ferrari е Lamborghini, чийто модел Urus развива мощност от 650 к.с. и 850 Нм. И тъй като теглото и скоростната кутия няма да бъдат проблем да Ferrari, всичко опира до мощност на двигателя.

Трябва да се отбележи, че Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe е също толкова бърз, колкото Urus, каjо разчита на 670 к.с. и 900 Нм. На свой ред Jeep Grand Cherokee Trackhawk разполага с 6,2-литров HEMI V8 с механичен компресор, чиято мощност е 717 к.с. и 875 Нм. И трите споменати кросоувъра ускорява от 0 до 100 км/ч за около 3,5 секунди.

Какви са опциите пред Ferrari? На първо място, това е атмосферният 6,5-литров V12 агрегат от 812 Superfast, който развива 800 к.с. и 730 Нм. Това изглежда като отличен избор, но тъй като става въпрос за SUV, по-логично е италианците да изберат мотор с две турбини, който ще получи и някаква хибридна настройка, за да постигне по-ниски показатели на вредни емисии.

По тази причина, по-вероятно е Purosangue, да получи 3,9-литровия V8 с две турбини от F8 Tributo. Той развива 720 к.с. и 770 Нм въртящ момент. Във всички случаи обаче, мощността на мотора ще е над 700 к.с., като идеята е ясна - Urus трябва буквално да бъде "изяден" и отстранен от надпреварата.

Снимки: Superrenderscars

fallback
  • #12
    Ламбо ( преди 3 години )
    Първо няма Ламбо със предномоторна компановка всички са със средно разположен двигател(за разлика от Ферари) второ бърз поглед във автодатата показва че при равни модели Ламбо е винаги по леко.Е как тогава Ламбо завивало по зле???? Особено последните модели със активна аеродинамика АЛА Ativa Lamborghini Aerodinamica и нейните чудовищни нива на притискане?????Е как аджеба Ферари да е по добро по коя логика??
  • #11
    Какво значи ( преди 3 години )
    Какво значи перфектно да завива ??? Всяка кола си има предел до определена скорост.Предел на шасито , гумите и тн.. дори Формула 1 с тези чудовищни нива на сцепление си има граници след определена скорост просто губи траектория!!!Така че това си е Фераристки лъжи и оправдание.
  • #10
    koko ( преди 3 години )
    Това неможе да засенчи Alfa Romeo Stelvio ,пък какво ли остава за Urus!
  • #9
    Фен ( преди 3 години )
    Теглото на Jeep e ... Каква конглокенция може да бъде? А за резултатите на Нюрбургринг - Ферари казват (може и да се оправдават), че за постигане на отличен резултат на тази писта автомобилът трябва да е настроен за леко недозавиване. Затова никога нямало да тестват на тази писта, защото едно Ферари винаги трябва да завива перфектно.
  • #8
    Смях ( преди 3 години )
    Ламбо били не бързи и тежки коли хаххаха смисъл Ферари са по бързи.Ама като погледне човек Нюрбургринг листа и там в началото няма Ферари хаххахахах.лъжите вървят само във България!!!!!
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Дано всичките останат без клиенти за да ги запомни историята като производители на спортни автомобили, не на раздути автобуси
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Каква е тази Киа? Ааа това били Ферари.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Че те Ламбо са предимно тежки и не много бързи коли в завоите. Перформантето е добър пример за поиталианчено Ламбо, което завива и звучи доста по-агресивно като мотор. Чак пък да няма какво да застане...
  • #4
    Д-р Исня ( преди 3 години )
    Няма нещо на пазара, което да иска да застане без камуфлаж на подиума до Ламбо, когато говорим за агресия, свирепи форми и футуристичен дизайн.
  • #3
    За къдя бързате ( преди 3 години )
    Пак ли има неразбрани че това е представата на някакъв сайт или човек а не окончателен дизайн то си пише на картинката от къде е
fallback
Последни