fallback

Honda представи новото HR-V

В Европа кросоувърът ще се предлага само с хибридно задвижване

Honda представи новото, трето поколение на компактния кросоувър HR-V. Компанията лансира версията за японския пазар, наречена Vezel, като по-късно ще бъде пуснат и глобалния модел, който ще се предлага и в Европа. Любопитното е, че за САЩ е предвиден по-различен модел, който вероятно ще е и по-голям.

За първи път стандартно моделът ще е наличен с хибридната система e:HEV, като тя ще е и единствената двигателна опция за нашите пазари. Макар все още да не са обявени технически данни, най-вероятно системата ще комбинира 1,5-литров двигател с електромотор. И докато за японския пазар версията ще се предлага и със задвижване на четирите колела, много вероятно е за Европа задвижването да е само на предния мост.

Що се отнася до дизайна на новия Honda HR-V той е на границата между еволюцията и революцията спрямо предшественика си. Новото поколение определено е с черти, наподобяващи SUV-купе. Като цяло, дизайнът е изчистен, а линиите са по-агресивни от тези на досегашния модел. Нови са радиаторната решетка, светлините и визията на броните, а капакът на двигателя е по-издължен.

На разположение на клиентите ще има двупанелен панорамен стъклен покрив, както и колела с размер от 16 до 18 инча, в зависимост от нивото на оборудване. Подобно на стария модел и тук задните врати са със скрити дръжки. Интересен ефект в задната част е LED панелът, преминаващ през целия капак.

Салонът също е доста променен, като предлага минимализъм и изчистени линии. Акцент е новата информационно-развлекателна система с 9-инчов дисплей, a впечатление правят и новите вентилационни отвори с L-образна форма. HR-V, подобно на компактния Jazz, разполага с т. нар. "магически седалки", които могат да се сгъват по специфичен начин, за реорганизация на вътрешното пространство.

Новият Honda HR-V e:HEV ще бъде наличен на европейските пазари в края на 2021 година, докато в родната Япония продажбите стартират още през април.

Повече снимки на кросоувъра вижте в галерията:

fallback
  • #24
    клиент ( преди 3 години )
    Изгледах всички клипчета за тази кола (основно на японски за варианта и VESEL) и въпреки, че ми хареса дизайна се колебая сериозно. Този двигател 106 к.с. с електромоторчета до 131 к.с. с 80Ач батерия в багажника (без резервна гума) , без данни за обем на багажника (най-важното за мен при избор на семеен градски СУВ), с 9" таблетче без жестов контрол и с единствено магически седлки и Л отвори на въздуховода ще дойде с цената на Шкода Карок Спортлайн, която е 1,5 150 к.с. 7-ДСГ с 521 л. багажик.
  • #23
    анонимен ( преди 3 години )
    Определено се усеща че феновете на японските коли се въртят около надежноста, винаги това им е главен аргумент. Не ги грее много дизайна и стила. Важно че ще ги карат цял живот. Европееца обаче си купува нова кола и я сменя на 5-10 год. или до 200-300 хиляди км. След това я праща в Бг на доизвозица. Не му трябва японска за цял живот. Тъжно за българския пазар втора ръка
  • #22
    анонимен ( преди 3 години )
    То и немците си оправиха дизайна когато почнаха да ползват италиянски дизайнери
  • #21
    анонимен ( преди 3 години )
    Няма ли некой да каже нещо хубаво за дизайна на Хонда, само недоволни коментари чета тук на които основно дислайкове нацъкани,,, но никой не казва нищо в отбрана на Хондата.Аз не съм голям фен на немските коли, но определено Японските изостават в дизайна (освен Мазда може би).Хонда определено имат много за наваксване. Но това бързо може да се промени с нов главен дизайнер (и цял негов екип)
  • #20
    Хи хи ( преди 3 години )
    Тук все фенове на "стилни" дойчовски легени...голям смях
  • #19
    анонимен ( преди 3 години )
    Номер 8 смени хаповете.В сервиза на хонда играят цял ден карти и тенис и се чудят какво да правят за разлика от сервиза на ВАГ където се пукат по шевовете от бачкане.
  • #18
    Pff ( преди 3 години )
    На това сменяш емблемата с Хюндай и няма да разбереш даже. Безличен дизайн. Стария след фейслифта беше по - добре. Наистина Киа и Хюндай много дръпнаха с дизайна, но взеха дизайнери от немски марки и ето че стават нещата.
  • #17
    Mazda ( преди 3 години )
    Интериора е на мазда 3 обаче.
  • #16
    Хонда фен ( преди 3 години )
    Незнам, кой е последния "дизайнер" на Хонда, но тоя индивид тотално я обезличава с нефункционалните грозотии, които бълва от 10-тата генерация на civic насам! След нея *** тотално accord, jazz, insight, а сега и новото ***, което *** - hrv всички изглеждат като награди от Зрънчо! Подочух, че е няк'во английско копче?!?!? Ако не се отърват от него ще стане това, че мн нови клиенти няма да спечелят, но стари ще загубят! ;)
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    От перверзно уродлив се върнаха на недидялано безличен дизайн. Пак е напредък.
fallback
Последни