fallback

Honda представи новото HR-V

В Европа кросоувърът ще се предлага само с хибридно задвижване

Honda представи новото, трето поколение на компактния кросоувър HR-V. Компанията лансира версията за японския пазар, наречена Vezel, като по-късно ще бъде пуснат и глобалния модел, който ще се предлага и в Европа. Любопитното е, че за САЩ е предвиден по-различен модел, който вероятно ще е и по-голям.

За първи път стандартно моделът ще е наличен с хибридната система e:HEV, като тя ще е и единствената двигателна опция за нашите пазари. Макар все още да не са обявени технически данни, най-вероятно системата ще комбинира 1,5-литров двигател с електромотор. И докато за японския пазар версията ще се предлага и със задвижване на четирите колела, много вероятно е за Европа задвижването да е само на предния мост.

Що се отнася до дизайна на новия Honda HR-V той е на границата между еволюцията и революцията спрямо предшественика си. Новото поколение определено е с черти, наподобяващи SUV-купе. Като цяло, дизайнът е изчистен, а линиите са по-агресивни от тези на досегашния модел. Нови са радиаторната решетка, светлините и визията на броните, а капакът на двигателя е по-издължен.

На разположение на клиентите ще има двупанелен панорамен стъклен покрив, както и колела с размер от 16 до 18 инча, в зависимост от нивото на оборудване. Подобно на стария модел и тук задните врати са със скрити дръжки. Интересен ефект в задната част е LED панелът, преминаващ през целия капак.

Салонът също е доста променен, като предлага минимализъм и изчистени линии. Акцент е новата информационно-развлекателна система с 9-инчов дисплей, a впечатление правят и новите вентилационни отвори с L-образна форма. HR-V, подобно на компактния Jazz, разполага с т. нар. "магически седалки", които могат да се сгъват по специфичен начин, за реорганизация на вътрешното пространство.

Новият Honda HR-V e:HEV ще бъде наличен на европейските пазари в края на 2021 година, докато в родната Япония продажбите стартират още през април.

Повече снимки на кросоувъра вижте в галерията:

fallback
  • #14
    987321456 ( преди 3 години )
    Няма никакво значение какво мислим в България. Има значение дали на трите най-обемни пазара в света Китай, САЩ и Япония ще купуват този модел, защото 3-те пазара заедно отговарят за около 50% от всички продажби в света, а там Хонда и Тойота са бетон. От скоро Хонда е много вървежна и в Индия, където бързо трупа популярност, така че какво милим тук е без значение на успеха на този модел!
  • #13
    до2 и 7 ( преди 3 години )
    От първия коментар се разбира , че не искаш Хондата , защото не е "плъг ин " хибрид, няма дизел и е с вариатор! После казваш , че би предпочел Кашкай - но той също няма дизел, "плъг ин " хибрид и е с вариатор, дори двигателя му е по-слаб от на Хонда..:)))Явно най- важен е екстериора за теб , но той не прави колата надежна! И не вярвай на всичко ,което чуваш!
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Прилича на Китайска кола. Във време на дизайнери толкова безличен автомобил е тъжно да пуснеш. Да си отворят дизайнерски център в Италия или Британия. Мерцедес драстично се разкраси от както Италиянците им рисуват. Ауди и Фолксваген също.
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Абе факт е че Хонда изгубига усет за хубав дизайн. Колите им стават все по бледи и невзрачни. Вижте Киа и Хюндай колко дръпнаха с добри дизайнери.
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Новият кашкавал е 1.3, а HR-V e 1.5 турбо двигател доказан от няколко години. Познай кое е за предпочитане.
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Добре, че чалгаджиите не разбират от коли, че ще ше да се вдигне още повече цената на употребяваните хонди.
  • #8
    Кимоното ( преди 3 години )
    Монтьорите вече наемат допълнителен персонал. Тръгне ли тази *** по пътищата ще работят денонощно
  • #7
    sas ( преди 3 години )
    Вероятно всички ще спрат дизелите, но това не е съществено. След днешната статия за новия Кашкай, жал ми става за Хонда. Не виждам защо ще избера HR-V пред Кашкай. А като се замисля едно време какво беше vtec, CR-V и Сивик за атвотмобилната индустрия. И това не са били единствените яки/значими предложения от Хонда в миналото...
  • #6
    до 2 ( преди 3 години )
    Много производители спират дизеловите двигатели на модели за Евроа,не е само Хонда !
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    След 10 години много от нас ще карат тези хонди, като втора ръка защото ще са единствените надежди употребявани коли.
fallback
Последни