fallback

Subaru представи новия Outback

Крос-комбито е станало по-голямо и с по-висок клирънс

Представен през 1995 година като комби с повишен клирънс, Subaru Outback влиза в шестото си поколение, като все повече заприличва на пълноценен SUV. Новият модел, представен за европейските потребители, е станал по-голям, като предлага нови технологии, повишен комфорт и още по-висок клирънс.

Новият Outback е по-дълъг с 50 мм от предшественика си, като достига обща дължина от 4870 мм, благодарение на новата архитектура SGP на японците. Японците твърдят, че новата платформа прави автомобила по-устойчив на усукване и предлага подобрено управление и комфорт.

Дизайнът на машината е познат от дебюта на версията за американския пазар миналата година, като предлага еволюция на добре познатите форми от предходното поколение. Впечатление прави сериозно повишения клирънс на модела, който вече достига сериозните 213 мм и гарантира по-добро справяне с терените извън пътя.

За задвижването към момента ще се грижи единствено 2,5-литров боксеров атмосферен бензинов двигател с максимална мощност 169 конски сили, постигани между 5000 и 5800 об/мин и въртящ момент от 252 Нм при 4000 об/мин. Агрегатът е стикован с вариаторна скоростна кутия Lineartronic, която вече вместо 7 има 8 "виртуални" предавки.

Както и досега, Subaru Outback ще се предлага с фирмената 4х4 система Symmetrical AWD, подпомагана от асистента X-Mode с няколко предефинирани режима на задвижване - за сняг, черни пътища и кал, плюс специална настройка на двигателя за по-икономично или по-спортно шофиране.

В салона, акцент е новата информационно-развлекателна система, с масивен 11,6-инчов екран и портретно разположение в стила на Tesla. Прави впечатление, че голяма част от физическите бутони вече са изчезнали, а като цяло интериорът е добре освежен и с качествени материали. Багажникът вече е с по-широк отвор, като капакът му се е сдобил с нова автоматична система за отваряне, активираща се при доближаване на водача.

Новият Subaru Outback се предлага с най-новата версия на пакета технологии за асистиране и безопасност EyeSight, включващ функции като разпознаване на пътни знаци, аварийна спирачка, асистент за поддържане на лентата, адаптивни темпомат и светлини и др.Налична е и камера, разпознаваща лицето на водача и следяща за умора и разконцентриране.

Моделът се очаква в шоурумите още тази пролет, като ще се предлага в няколко нива на оборудване. Тогава ще станат ясни и цените на всъдеходното комби.

Повече снимки на Subaru Outback вижте в галерията:

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Дълга кола със смешно късно междуосие. Технологична трагедия. Огромни надвеси на офроуд автомобил. Технологична трагедия. Атмосферен двигател с мижава мощност и въртящ момент. Технологична трагедия. Вариатор. Технологична трагедия.
  • #2
    Див Петел ( преди 3 години )
    Шъ зема едно!
  • #1
    //// ( преди 3 години )
    Всичко добре, но две неща не ми харесват. Едното е този голям дисплей. И другото е, че вариатора хич не ми се връзва с off road.
fallback
Последни