IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 достъпни модела, които имат шанс на българския пазар

Някои от тези автомобили може дори да се превърнат в бестселъри у нас

Сравнително евтините нови коли в Европа намаляват главоломно, като тази тенденция се усеща и на българския пазар. На него почти не оставаха модели, струващи под 20 000 лева, а само преди няколко години те бяха близо 20 на брой. Сега са едва три и вероятно скоро и те ще изчезнат.

В същото време, по света има много региони, където ниската цена е най-важният факт при покупка на нов автомобил. Това са отнася за голяма част от Азия, Латинска Америка, Африка, Индия и други райони, където се продават редица модели, при това в големи тиражи. Ето 10 такива автомобила, които вероятно биха се радвали на сериозно търсене и на българския пазар (след тях са посочени ориентировъчните им цени в лева).

10 достъпни модела, които имат шанс на българския пазар (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #17
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 16,че той Нисана е в пъти по хубав от чешко-немския извратеняк приличащ в муцуната на Киа.
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Истината е, че някои коли които ги има примерно тук и в Индия и Русия там съм в пъти по-евтини заради едни правила, главно за екология и безопасност. Та поради тази причина там си карата Субаруто с 300 коня, а ние плащаме двойно за 150.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Че те и сега се радват на голям успех в Бг- огледайте се и ще видите ча много от "новия внос" е изграден на тези платформи,
  • #14
    11 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Колко е далеч Българина от европейския начин на мислене.В Германия S-класата втора ръка карат само дебеловрати източно европейци и остатъци от Османската империя. Германците си купуват од А до Е класи и техните разновидности од конкорентните
  • #13
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До #6. S класичка ли ти трябва за да се надуеш доволно. Е класата не стига за комплекса
  • #12
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    За 20-30к ще вземеш кола втора ръка, която колкото и да е "изнасилена" с някои лев за ремонт ще е в пъти по- кола от тези пластмасови извращения с еднолитрови мотори
  • #11
    1 rate up comment 5 rate down comment
    6 ( преди 3 месеца )
    Къде ги гледаш тия 13-14 х. Само не ми казвай МобилеДе - там е за наивници! Написал съм долу - който се интересува ще намери как и къде да търси, но не у Горубляне! Айде лека вечер!
  • #10
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Сахип ( преди 3 месеца )
    Гледали ли сте краш тестовете на едни и същи модели предназначени от една страна за Индия и Африка и от друга за Европа!?!?! Мерси за ниските цени в Индия, ама предпочитам 10 годишна кола за европейския пазар от колкото нова за техния!!!!
  • #9
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    И какво излезе? 50к лв. Ами ако имаш толкова по-добре вземи един нов Пасат напудрен щедро на лизинг за 60-70к и те уверявам че няма да отстъпва с много на 10 годишна S класа.
  • #8
    9 rate up comment 1 rate down comment
    до 6 ( преди 3 месеца )
    Да не мислиш че S-ка била в добри ръце ще струва 15к лв колкото са на Горубляне. Бройка под 200к км, с технически и регистрация, и без удари ти започва от 13-4к евро в Германия. До БГ под 30к лв няма да стигне. А ако имаш претенции за двигател или оборудване много лесно ще чукнеш и 40. Обслужване, гуми, туй онуй и се молиш да няма проблеми (все пак говорим за 10 годишен автомобил с МНОГО електроника) Та трябва да си си приготвил настряна още едни 10к за спокойствие.