IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Skoda предложи спортна версия на електрическия си SUV

Enyaq iV SportLine получава агресивен дизайн, големи колела и ниско окачване

Skoda пусна ново ниво на оборудване за кросоувъра Enyaq iV. Модификацията SportLine предлага по-ниско окачване със спортни настройки, 20-или 21-инчови колела и приятни черни детайли за екстериора и интериора на електрическия SUV.


Skoda Enyaq iV SportLine


Отличителни детайли във външния вид на новата версия са лъскавите черни покрития около челната решетка, на предната и задната брони, капачките на огледалата, рамките на прозорците, задния спойлер и около емблемите. Шасито на електромобила е свалено с 15 мм отпред и 10 отзад, за по-нисък център на тежестта и по-добро управление.

Skoda Enyaq iV SportLine ще се предлага стандартно с матрични LED светлини и джанти със специфичен дизайн. В салона, акцент са спортните седалки за водача и предния пасажер, които имат допълнителни подпори, а налице е и спортен мултифункционален волан с три "спици" и облицовка от синтетична кожа.


Skoda Enyaq iV SportLine


Клиентите ще могат да избират един от трите варианта за задвижване на спортната версия. Базова ще е версията ENYAQ iV 60 с електромотор, задвижващ задните колела, който постига максимална мощност от 180 к.с. (132 kW) и въртящ момент от 310 Нм. Батерията е с капацитет 62 kWh (от които 58 - използваеми), като пробегът с едно зареждане е над 400 км.

По-мощната версия Enyaq iV SportLine 80 също предлага задно задвижване, като мощността тук е 150 kW (204 к.с.), а 82-киловатчасовата батерия (с използваеми 77 kWh) осигурява пробег от над 520 км според цикъла WLTP. Със същата батерия е и версията iV 80x, която разполага с два електромотора и сумарна мощност от 195 kW (265 к.с.).


Skoda Enyaq iV SportLine


Версията с 4х4 задвижване разполага с въртящ момент от 425 Нм, а пробегът с едно зареждане при нея е 500 километра с едно зареждане. Този вариант, обаче, ще е наличен на по-късен етап тази година. Тогава ще има и повече информация за цените на новите модификации.

Повече снимки на Skoda Enyaq iV SportLine вижте в галерията:

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    P100D ( преди 4 години )
    Напротив, с 250 минава 250, но няма къде да държиш тая скорост в БГ посмъртно
  • #6
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Електричка и спорт все още е оксиморон главно поради 2 основни причини:1) Супер тежки са2) Ако вднигнеш над 120 и пробега нагоре разко пада без значение каква е батерията, ако я впрегнеш с 250 не съм сигурен дали ще мине и 50км.
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    snaky ( преди 4 години )
    До #7: да бе, чакай, че ти повярвахме. Ти ги виж времената. Далеч над 8 минути за този кютюк. Един Голф/Сивик/Меган/Фокус и т.н. направо го размазват. Сигурно Фераритата не смеят да се покажат. Хаха! И това на Нюрбургринг където има адски дълги прави. На нормална писта този слон ще е затворен с 1 една обиколка още на 3тата или 4тата на другата кола.
  • #4
    3 rate up comment 6 rate down comment
    край ( преди 4 години )
    Шкода когато са правили коли Фолксваген не са същесвували.ФВ от предимство за шкода през 90те години и до сега вече се превръща в бреме.На немците високите технологии са им ЗАБРАНЕНИ. Немците нямат своя батерия. За съжаление удара по немското автомобилостроене който им беше нанасен от САЩ и Китай с електрификацията ще удари и чехите без да са губили Втората световна война.Ако Шкода беше станала китайска собственост щеше да бълва хибриди и електрички. За сега в ЕС това го могат само фран ...
  • #3
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 2 ( преди 4 години )
    Всъщност са започнати още за миналата година имат 600 продажби от този модел което значи че вероятно вече имат общо поне 2 хил
  • #2
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Много е яко, когато представят нови модификации преди да са започнали продажбите на вече обявените.
  • #1
    2 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Шкода и спорт, Шкода и лукс... не си вървят много заедно тия понятия. Не може половин век да правиш евтини трошливи коли и после за няколко години да убедиш клиентите че си се преориентирал мощно. Независимо от продукта.А така и не разбрах защо VW наливат в тази марка, че и позволяват да се пробва и в други сегменти? Имаха си VW линията за "издържливост", Audi линията за "спорт" и т.н. Единствено "евтино и трошливо" нямаха, та пуснаха Шкода.Грешни пари похарчиха...