IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes остави C-класата с максимум 4 цилиндъра

Даже топ-версията AMG C 63 няма да получи по-голям мотор, потвърди компанията

Още през пролетта на 2018 година тогавашният бос на Mercedes-AMG - Тобиас Мьоерс, който сега е начело на Aston Martin, съобщи пред журналисти, че топ-версията на новата C-Class ще остане без 4,0-литровия си V8 двигател, който ще бъде заменен от хибриден агрегат.


Mercedes-AMG C 63


Около година и половина по-късно се появиха слухове, че моделът ще се предлага с 4-цилиндров мотор, като сега те са официално потвърдени. В интервю за Car and Driver главният инженер на новата C-Class – Кристан Фрю, разкри, че моделът ще се предлага само с двигатели с 4 цилиндъра, които ще бъдат съчетани с електромотори.

Очаква се, хибридният C 63 да развива над 500 к.с. Сегашната топ-версия на модела – C 63 S, разчита на V8 мотор с 510 к.с. и 700 Нм, който се съчетава с 9-степенна автоматична скоростна кутия. Тази трансмисия ще е единствената и за новата генерация на C-Class.


Mercedes-AMG C 63


Предвидена е и още една спортна модификация, като сегашната C 43 ще бъде преименувана на C 53. При нея вместо 3,0-литровия V6 с 390 к.с. ще бъде използван 2,0-литров двигател с 4 цилиндъра, на който ще помага електромотор. Съвкупната мощност в случая ще бъде над 400 к.с.

Премиерата на новата C-Class е насрочена за 23 февруари. Тогава ще бъдат представени стандартните версии на модела, докато модификациите AMG ще излязат през 2022 година.

Снимки: Motor1

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Alex ( преди 3 години )
    Мдааа голямо животно беше C63, карал съм я няколко пъти, не се ще задните гуми, дано и новата да остане така, иначе и нормалната ц-ка от 2015 е добра, бълдъзата кара такава и имам наблюдения, само няколко минуса, ужасно малък багажник, версия седан, два големи куфара едвам, а навигацията е най-гадната на света, но колата е супер икономична С180 и засега никакви грижи по ремонти и т.н.
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    0.0.7 ( преди 3 години )
    Ццц, заглеждам сегашната Ц-ка, 2016г. Ми бензина 30к, дизела 23к, луди хора, да си ги карат тези прекрасни автамобили. Да видим като излезе новия модел колка ще паднат цените.
  • #6
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    По добре директно да почват да правят електрически автомобили. Няма смисъл от тези скопени двигатели вече. Ясно е че скоро ще ги забранят. Странно защо новата С класа не е електрическа. Какъв е смисъла да влагат пари в разработването на нови платформи за ДВГ при положение че ще ги забранят до 5 години?
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Рено ентусиаст ( преди 3 години )
    Хахахахаха
  • #4
    3 rate up comment 3 rate down comment
    хахахаму... ( преди 3 години )
    рено и 6 цилиндъра звучат като расово ...магаре!
  • #3
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    То щото рено не прави двигатели с 6 цилиндъра... муххахаххаха
  • #2
    2 rate up comment 2 rate down comment
    WAW=YorVA!=MGGA!S! ( преди 3 години )
    Само, където заборавихте да добавите солената цена за любимците на таз ЗЛАТНА кокошка, почваща от 100 бонки за най-ЙЕФтиничкия и скромен модель /с вкл. ДДС/ и РЕАЛно достигащи едни хубави 150 бонки за скъпарския и мощен АМG-модел, но без вкл. ДДС!!! Успокояващото обстоятелство за техните фенове е, че цената е в БГ-левчетаРазбира се, това се отнася конкретно до техния роден Джърмански пазар,тук - НЕ ЗНАМ!
  • #1
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Ко толкова!? ( преди 3 години )
    Че на волво и големите модели, даже и СУВ са с по 4 цилиндъра! Мерц може да си позволи същото на малкия си модел.