fallback

Американско качество: Corvette гръмна двигател след... 91 км

От GM признаха, че са възможни проблеми заради счупени пружини на клапаните

Chevrolet Corvette е една от живите легенди в автомобилния свят, и последното му поколение напълно се вписва в това. То предлага ускорение от 0 до 100 км/ч за под 3 секунди, и 495 коня от добрия стар 6.2-литров V8. За такива показатели европейските и японските създатели на суперколи ще ви поискат шест- или даже седемцифрени суми. General Motors иска само 59 995 долара за базовия модел.            Проблемът е само, че ниската цена обикновено идва за светка на нещо. А при новия Corvette C8 това нещо, изглежда, са качеството на сглобката и надеждността. Още при дебюта на автомобила първите собственици се оплакаха от безобразното качество на интериора, с криволичещи шевове и разминаващи се панели. После започнаха да идват оплаквания от отворили се в движение предни капаци, отказали спирачки и скоростни кутии, поучили повреда още след 100 мили (160 километра) пробег.             Последният случай обаче подобрява дори този печален "рекорд": въпросният C8 Corvette е успял да блокира целия си двигател след едва 57 мили (91 км) пробег. Оплакването в Twitter на потресения собственик вдигна доста шум в Америка и доведе дори до отговор от страна на General Motors.

Производителят заяви, че е в течение на съществуващите проблеми, и призна, че двигателите могат да страдат от "възможно счупване" на пружините на клапаните. Предполага се, че проблемът ще бъде отстранен във втората година на производство.             Не е нещо необичайно нови модели да страдат от подобни дефекти и недоглеждания в началото на производствения си цикъл. Но това едва ли утешава собствениците, питащи се дали не са си купили бомба с часовников механизъм.

 

fallback
  • #8
    Име ( преди 3 години )
    Кой знае как е каран на студено и в обороти. То затова са тия гаранции, 5г или 250000
  • #7
    до 6 ( преди 3 години )
    ако са счупени пружинките на клапаните, както са си признали тия, въобще не е имало нужда да го "почва"
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    А дали случайно този клиен не го е почнал тоя звяр още с паленето. За разработване на двигател дали е чувал?
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    За тези пари - толкоз - Няма как да очакваш да си купиш нов Мустанг на цената на Фиеста и да очакваш че всичко ще е тип-топ
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Американски ***...
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Случват се такива неща. Имам приятел с Голф, който каза, че като си го е купувал нов първата кола, която е избрал е гръмнала турбината. Случват се.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Нали правят тестове?
  • #1
    fgdghfdj ( преди 3 години )
    amiranskite koli sa nadejdni stoto sa s golyama kubatura ne kato evropeyskite bokluci ot 1.0 160k.s
fallback
Последни