fallback

Американско качество: Corvette гръмна двигател след... 91 км

От GM признаха, че са възможни проблеми заради счупени пружини на клапаните

Chevrolet Corvette е една от живите легенди в автомобилния свят, и последното му поколение напълно се вписва в това. То предлага ускорение от 0 до 100 км/ч за под 3 секунди, и 495 коня от добрия стар 6.2-литров V8. За такива показатели европейските и японските създатели на суперколи ще ви поискат шест- или даже седемцифрени суми. General Motors иска само 59 995 долара за базовия модел.            Проблемът е само, че ниската цена обикновено идва за светка на нещо. А при новия Corvette C8 това нещо, изглежда, са качеството на сглобката и надеждността. Още при дебюта на автомобила първите собственици се оплакаха от безобразното качество на интериора, с криволичещи шевове и разминаващи се панели. После започнаха да идват оплаквания от отворили се в движение предни капаци, отказали спирачки и скоростни кутии, поучили повреда още след 100 мили (160 километра) пробег.             Последният случай обаче подобрява дори този печален "рекорд": въпросният C8 Corvette е успял да блокира целия си двигател след едва 57 мили (91 км) пробег. Оплакването в Twitter на потресения собственик вдигна доста шум в Америка и доведе дори до отговор от страна на General Motors.

Производителят заяви, че е в течение на съществуващите проблеми, и призна, че двигателите могат да страдат от "възможно счупване" на пружините на клапаните. Предполага се, че проблемът ще бъде отстранен във втората година на производство.             Не е нещо необичайно нови модели да страдат от подобни дефекти и недоглеждания в началото на производствения си цикъл. Но това едва ли утешава собствениците, питащи се дали не са си купили бомба с часовников механизъм.

 

fallback
  • #18
    Аноним ( преди 2 години )
    За пикапи,ощо годе стават да понаправят нещо,но другото....то най смериканската кола се оказа. Хонда,с най много части и възли,произведени в щатите,а американските- не достигат и половината на Хонда..Да живее Китай и Мексико,че и това няма да направят.Но всеки има право да си дава парите за това което харесва,кеф цена няма,ама се плаща..
  • #17
    Бай Иван ( преди 3 години )
    Сеги да му шибнат един 1.8т от гоуф 4 (леко пипнат от тукашни тунери) 94-та година та да се отвози тоя. На връвеж че кине и поршетата.
  • #16
    Дока ( преди 3 години )
    Дрън ,дрън 500 кс.знаете ли ,че техните к.с се измерват при чист двигател без ,климатик,генератор,хидравлик и всички възли и агрегати дори без скоростна кутия и диференциал което се равнява на може би около 300 кс .Това е истината но малко хора го знаят и се заблуждават
  • #15
    И защо не си купуват ( преди 3 години )
    Рс6 модела 2008г? Допълнение към долния ми коментар
  • #14
    И защо не си купуват ( преди 3 години )
    Има ги за 20 бона долари или по малко ...като го вземе и налее още 20 30 бона долари ше стане мега звяр и всичко ще бъде реновирано по колата за тези пари
  • #13
    Leo ( преди 3 години )
    Колата е уникална , имах възможността да я видя наживо в Маями и мога да ви кажа че няма аналог в момента на пазара. Интериора е като на s coupe, особено ако е 3 ниво на изпълнение. Вървеж и динамика са на ниво много малко под Гтр, но звука е грандиозен спрямо него. Спокойно може да стигне до Бг за 130к, което е цената на една добре оборудвана 3ка....хора бъдете реалисти!
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    Това чудо е 59 000 долара в САЩ и 99 000 евро в Европа. Мъничка разлика :)
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    *** ти и заглавието. Те щото на други не им се е случвало
  • #10
    Анонимен ( преди 3 години )
    Случват се такива неща, определено не само при американците. Даже бих казал, че в последните години доста са вдигнали нивото, защото преди не беше много розово положението. Спомням си какво вълнение беше като имах възможност да пробвам Мустанг, беше 4 генерация с 3.8 двигател, обаче като се качих - пълна скръб. Вътре нещо като Опел Вектра, пътно поведение без коментар, динамика - уж голям мотор, а колата супер тромава. Докато новия Мустанг си е доста приличен спортен автомобил. Има развитие.
  • #9
    Потребител ( преди 3 години )
    Американските автомобили от последните години за мен са доста прилични. Вярно проблемите с материалите и сглобката си съществуват, но от друга страна си имат и плюсове - доста по-евтини за закупуване и поддръжка спрямо европейските аналози. За мен цялостната картина може да се обобщи така - американските спортни коли отстъпват с малко в някои отношения от европейските и японските аналози, но пък от друга страна са доста по-евтини, за закупуване и поддръжка, което не е без значение.
fallback
Последни