IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel представи пътнически ван на ток

Версията Combo-e Life ще изминава 280 км с едно зареждане

През януари френският концерн PSA, който е част о алианса Stellantis, разкри трите електрически микробуса Peugeot e-Partner, Citroen e-Berlingo и Opel Combo-e. Сега идва ред на техните пътнически версии, като за момента готова е само тази на Opel и тя беше официално представена.


Opel Combo-e Life


Задвижването на Opel Combo-e Life става с електрически мотор с мощност 136 к.с. и 260 Нм, свързан с тягова батерия с капацитет 50 кВт/ч, която разположена между осите. Същата система се използва и при товарния вариант, като времето да ускорение от 0 до 100 км/ч и в двата случая е 11,2 секунди, а максималната скорост е ограничена на 130 км/ч. Пробегът на пътническата версия е 280 км (по цикъла WLTP) срещу 275 на товарния вариант.

Електрическият Opel Combo-e Life може да бъде поръчан както в стандартна версия (4,4 метра от носа до опашката), така и в удължена версия XL (4,75 метра). В салона може да има 5 или 7 места с трети ред седалки, който се предлага и за двата варианта на дължина.


Opel Combo-e Life


Обемът на багажника съответно е 597 или 950 литра, а при прибиране на втория ред седалки той се увеличава до 2126 и до 2693 литра. Освен това, Opel Combo-e Life може да тегли ремаркета с тегло до 750 кг - обаче в този режим на шофиране пробегът бъде много по-скромен.

Списъкът с основно оборудване включва медийна система с 8-инчов екран, поддръжка на интерфейси Apple CarPlay и Android Auto (навигацията се предлага срещу допълнително заплащане), набор от електронни асистенти и системи за сигурност. Европейският старт на продажбите на пътнически Combo-e е насрочен за есента, като тогава ще станат ясни и цените на модела.


Opel Combo-e Life

Снимки: Opel

0 от 500
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    50 кв.ч. са смешен капацитет за такъв клас кола. Трябваше да започнат от 100, но цената явно не излиза. Аз чакам версията с 2 ел. мотора и голяма батерия:)
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До4 ( преди 3 години )
    Електричките принципно харчат по малко в градс. Точно обратното на ДВГ са. Дори Приус в София харчи по-малко отколкото със 120 на магистралата
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Тва не е двг да хсри у трафика повече отколкото на магистрала.
  • #4
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    3 а в градски трафик спри тръгни дали не дига разхода, и дали е по добре от това да караш с 120? Да, може би със спирането връща малко енергия, но да ускоиш 1500кг до 50 се изисква усилие.
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Е тва е градска баничарка къде в града ще шофираш баничарка из трафика със 120 км/ч.Ама ги пишете едни.
  • #2
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    А ако караш и зимата на доста ниски температури - още по малко - справка ел автобуси в Берлин, които на -15С не могат да зарвършат градски глокс, а им дават иначе 130км пробег.
  • #1
    2 rate up comment 0 rate down comment
    жалко но факт ( преди 3 години )
    В страницата на Пежо имаш един калкулатор за пробег и на ел-баничарката с малката батерия дават пробег от 255км , но ако сложиш реални параметри се появява цифрата 155км очакван пробег , и ако напишеш че ще шофираш със 120км/ч- пробегът е ЦЕЛИ 118км.