fallback

Серийният Volkswagen ID.6 вече не е тайна

Производството на електрическия SUV стартира в Китай

Снимки на серийния Volkswagen ID.6 изтекоха в интернет. Електрическият SUV, който трябва да се появи на пазара тази година, скоро ще влезе в производство, като първоначално ще тръгне на поточните линии в Китай, където ще се асемблира от джоинт-венчъра SAIC Volkswagen.

Кросоувърът със 7 места е доста по-голям от ID.4. Дължината на новия модел 4876 мм, ширината му е 1680, височината - 1848, а колесната база е 2965 мм. Теглото на машината е 2280 килограма, като представените спецификации не са официални и се очаква евентуално потвърждение от Volkswagen.

Дизайнът на новия Volkswagen ID.6 е вдъхновен от концептуалния I.D. ROOMZZ, представен през 2019 година. Все пак, обаче, трябва да имаме предвид, че това е вариант за китайския пазар, като европейската версия може да се отличава.

Все още няма официално потвърждение за техническите характеристики на новия кросоувър. Според запознати, версията за Китай първоначално ще се предлага с един електромотор с мощност 150 kW или 204 к.с. При прототипа I.D. ROOMZZ електрическите двигатели бяха 2, като осигуряваха 4х4 задвижване и съвкупна мощност от 225 kW/306 к.с. 

Няма яснота и около батерията и пробега на новия модел. Възможно е той да получи 82-киловатчасова батерия, която да му осигури автономност от 450 км с едно зареждане. При всички положения, максималната скорост на серийния модел ще е като на концепцията - 180 км/ч.

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Малеее, какъв красавец! Аферим! Досущ като Дачия Докер.
  • #5
    Ганчовец ( преди 3 години )
    A, Vokswagen Lodgy!!! hmm
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Тея разстопени фарове отпред ми бъркат в най-съкровените части на нервната система.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    естественно че е отчетено но само в печалбитекитайското волво s90 се продава на цени съпоставими на немската тройка нищо че е произведено 100 процента в китайрадвайте се на живота докато не сте си купили волводжереми кларксон
  • #2
    q ( преди 3 години )
    Дизайна няма нищо общо с представеният прототип.Май-немските ни приятели се блазнят от мисълта да ни продават китайска стока с немско име.Не казвам че това е лошо. Стига да е отчетено в цената.
  • #1
    Бива ( преди 3 години )
    Дизайна на предницата предницата сякаш нарочно е по-зле в сравнение с Туарег, Тигуан и китайския вариант на ИД4. Най-вероятно ще има и по-голяма батерия от 82квтч която се поставя и в ИД3. В статията са разменени височината и широчината
fallback
Последни