IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Кои са най-харесваните марки от техните собственици

Лидерът в класацията на Consumer Reports е очакван, но не и този на последното място

Удовлетвореността на собственика или липсата на такава не се отразява на качеството и надеждността на автомобила. Тя обаче трудно се вмества в статистиката, тъй като, ако попитате един собственик, дали харесва колата си само две седмици след нейното купуване, отговорът почти сигурно ще е положителен. Година по-късно обаче нещата може да бъдат напълно различни.


Consumer Reports


Затова и потребителската организация Consumer Reports се опита да внесе малко ред по темата, като публикува резултатите от годишното си проучване за най-много и най-малко харесваните автомобилни марки. То е направено през 2020 година сред собствениците на 369 000 превозни средства, като крайното класиране не се прави само от тяхното мнение.

Този път са включени 5 допълнителни категории - удоволствие при шофиране, комфорт, работа на електронните системи, интериор и запазване на стойността. В класацията попадат общо 27 автомобилни марки, като от Consumer Reports поясняват, че тя няма нищо общо с надеждността и качеството на автомобилите.


Infiniti QX55


Победителят има 88 точки, докато последният в класирането (изненадващо това е премимум-брандът Infiniti) е с близо 2 пъти по-малко - 48. А внимателно вглеждане в резултатите показва, че най-добре класиралите се марки печелят високи оценки  за комфорт и електронни системи, които явно са много важни за собствениците.

На последно място се класира Infiniti с 48 точки, а пред него се разполагат Nissan - 58, Cadillac - 59, Buick -61, Mercedes-Benz - 64, Chevrolet - 65, GMC - 65, Jeep - 66, Lexus - 67, Volkswagen - 68, Volvo - 69, Honda - 69, Audi - 70, Ford - 70, BMW - 70 и Mini - 70. Тези марки заемат местата от 27-о до 11-о.

Топ 10 на най-харесваните марки според Consumer Reports (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #2
    15 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Точно затова повечето премиум марки са назад. По всички параметри са далеч напред, но и очакванията към тях са драстично по-високи.
  • #1
    17 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Очевидно е, че собствениците на луксозни автомобили просто имат по-високи очаквания. Интериор на Порше - 1, на Тойота - 2. Същевременно Лексус е зад Тойота.