fallback

Базовият Volkswagen ID.4 ще струва 38 450 евро

Компанията планира продажба на 100 000 бройки от модела през тази година

Volkswagen ще предложи на клиентите си нова базова версия Pure на електричекия си кросоувър ID.4. Тя ще получи по-малката батерия - капацитет от 52 кВт/ч, както и по-слаб електромотор - 170 к.с вместо 204.

Основното предимство на тази версия е в цената, която е 38 450 евро. Благодарение на бонуси за електромобили, предлагани в повечето държави от ЕС, тя ще може да бъде намалена до около 30 000 евро, като Volkswagen ще може да достави тази версия на клиентите си от края на  март.

Така в момента VW ID.4 вече се предлага с избор от две батерии и два електромотора. По-слабия вариант получава 52 кВт/ч и 170 к.с., като пробeгът е около 350 км. Показателите на по-мощния са 77 кВт/ и 204 к.с., които би трябвалло да осигурят изминаване на 520 км.

За двата варианта са достъпни различни опции за оборудване, наречени City, Style, Pro и т.н. Както при ID.3, версиите с малката батерия се зареждат само с максимум 7,2 кВт променлив ток и 100 кВт постоянен ток (пълни 11 кВт AC и 125 кВт DC). Топ-моделите Tech и Max имат head-up дисплей с функция за добавена реалност.

До края на годината ще излезе и спортна версия ID.4 GTX със задвижване на четирите колела. Плановете на Volkswagen предвиждат само за 2021 година да продаде над 100 000 бройки от електрическия SUV. До момента компанията е получила над 17 000 поръчки, като 2/3 от планираните продажби трябва да бъдат в Европа, а 1/3 - в Китай.

Снимка: Volkswagen

fallback
  • #10
    до 4 ( преди 3 години )
    Я ги кажи тея 3 "бивши електрокара" да те питам нещо за тях как ще лъснеш в лъжа
  • #9
    до 2 ( преди 3 години )
    Първо тия препоръки са партенки - Спарковете вече четвърта година ги пълнят само на бързи станции 0-100 и това не са реални 100%. Има си системен буфер. Второ с над 50 киловата си пукаш 300 по магистрала като пич и пълниш за 20 минути на Финес чарджинг новите супербързи зарядни.
  • #8
    Nev до №10 ( преди 3 години )
    Не нямаше, защото ФВ биха вложили повече пари да разработят ново поколения "чист " дизел, а не нови технологии! :))
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Електрическа кошница за германски потребители в отчаян опит да спасят автомобилната си промишленост.
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Прогнозирам между 100 и 200 продажби. Като при електричката на порше - щеше да е революция, щеше да е теслоубиец... а продажби - йок.
  • #5
    Nev ( преди 3 години )
    И това недоразумение на ВАГ се пуска долу горе с Тесла Плейд, 1000+ к.с. под 2 сек от 0-100 км/ч и пробег над 800 км. Сега се вижда разликата м-у ФВ и Тесла!
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    80.000 лева за базов електрокар? А не, мерси! За 20-30.000 си купувам нещо добро на година-две и го карам с кеф! Разликата ще я изхарча за кеф, а не да пълня джобовете на измисленяците! П.С.- Бивш горд собственик на три електрокара! Моля да влезе следващият!!!
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Шкодата която е аналог е 100 пъти по-добра, не само вътре.
  • #2
    Да бе да ( преди 3 години )
    пробег от 350 км , празен , по надолнище и 95% използвана батерия. Ако спазваш препоръките да се ползва в диапазона 20-80% вече са 200-220км, и ако натовариш 4 човека или настъпиш малко...
  • #1
    gf ( преди 3 години )
    Абе не изглежда зле. Бих си го купил ако можех. Но може би ако можех, сигурно нямаше да мисля така. Не знам. Иска ми се коли като тази да са успешни, за да може по-скоро да си ги позволяваме...
fallback
Последни