fallback

Tesla промени радикално интериора на Model S

Електрическият седан получава и нова топ-версия с 840 км пробег

След години на пазара Tesla най-после актуализира своя Model S, който вкара компанията сред масовите производители. Производството на обновения електрически седан ще стартира до няколко седмици, като вече се знаят първите подробности.

От малкото снимки, публикувани от компанията, се вижда, че големите промени са в интериора на седана. Там отпада досегашния вертикален таблет, който се използва от настоящите Model S и Model X. Той е заменен от 17,0-инчов дисплей, който изглежда почти идентичен с този в Model 3 и Model Y.

Резолюцията на екрана е значително подобрена с по-ярки цветове и подобрена реакция. Седанът, като и кросоувърът Model X, ще запазят и своя 12,3-инчов цифров инструментален приборен панел. Електромобилът обаче получава нов отрязан волан, който изглежда по-подходящ за самолет или космически кораб. Той е в стила на концептуалния Roadster.

Също така, трябва да се отбележи липсата на лостчета, което означава, че мигачите ще се управляват от волана. Обликът на салона се допълва от по-големи дървени облицовки, както и от дисплей за пътниците на задния ред седалки, който е поставен в долната част на централната конзола.

Промените в екстериора не са кой знае колко сериозни, като повечето от тях са засегнали долната част на Model S. Като цяло седанът изглежда по-агресивен, като получава и ново ниво на оборудване, което ще се предлага и за кросоувъра Model X.

Версията с два двигателя Long Range остава основна и за два модела, но досегашното най-високо ниво Performance е заменено от Plaid. Няма реална разлика в производителността, но за Model S ще се предлага и Plaid+, който ще излезе на пазара по-късно през година. Той ще получи новите акумулаторни батерии на компанията, които вече са част от структурата на автомобила.

Благодарение на тях, Model S Plaid+ ще изминава до 840 км с едно зареждане и ще ускорява от 0 до 100 км/ч за под 2 секунди. Същите промени, включително и по екстериора, скоро трябва да получи и Model X.

Още снимки на обновения Tesla Model S - вижте в галерията:

Снимки: Tesla

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    Абсолютна бракма. Но пък скъпа. Удоволствието да караш тази кола е сравнимо с това да се возиш на градския транспорт. Никакво усещане за управлението. Никакъв звук. Напълно изолиран си от всичко. Има само едно ускорение и това е. Ама с него трябва да внимаваш че много бързо свършва тока и може да се наложи да се прибираш пеша. Не знаеш и дали в даден момент тая кола няма да реши да те убие. Я батерията ще се взриви, я ще си реши сама да спира или да завива а може и някой хакер да я подкара.
  • #12
    Несериозно е ( преди 3 години )
    Много добре е като цяло но все пак 9 години минават а сега отвън правят само лек фейслифт на фейслифта на предницата докато задницата си е 1 към 1 от началото едва ли е толкова сложно да направят малко промени
  • #11
    глас от тъдява ( преди 3 години )
    Колеги , според мен това е "проблемът" при ел. колите , реално можеш да направиш прекалено малко подобрения , от една страна технологиите не се развиват толкова бързо и от друга , ако си загубил 5 години за разработка на батерии , няма как да спреш да ги произвеждаш на втората.
  • #10
    до Радев ( преди 3 години )
    Когато нещо е ефективно и работещо защо трябва да се променя...VW, BMW, Benz .. Menz и тнт променят, защото ако не променяха нямаше кой да ги купува...
  • #9
    До 13 ( преди 3 години )
    Понеже... VW, BMW, Benz предлагат иновации всеки ден... Ъ?
  • #8
    ДВГ-Дълго-Време-в-Гъ ( преди 3 години )
    Неуважаеми защитници на ДВГ... Ай стига с тия последни Арабско шейховски пропаганди... ай малко да променим тоя спрял свят. И стига с тия истории за централи на въглища... и колко мръсни били ел. колите... Свирете друга песен... Сори, че бензиностанциите Ви ще остават с по-малко и по-малко работа. Сори, че частите Ви за ДВГ-та няма и маслата Ви няма да се продават чак толкова... ама айде моля Ви се... Стига пропаганди.. 100 години стигат!
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Има и други неща като термопомпа, аудио с активно шумопотискане, подобрено охлаждане, подобрена аеродинамика до 0.21cd и по-добро базово ускорение при Модел S от 3.8 на 3.2сек до 100 като цяло това се очакваше единствено екстериора е разочароващо подобен и цената е мноого висока в сравнение с ДВГ конКурентите
  • #6
    Радев ( преди 3 години )
    Вътре хубаво са направили промени, но външния вид е същият, от когато този модел е на пазара - края на 2012 г. Не се сещам за друг модел, който да не си е сменил визията за почти 9 години.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Много по-добре щеше да е, ако бяха махнали малкия екран за сметка на хедъп дисплей. Скъп е, но си струва.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Дано да са измислили нещо революционно с този волан, иначе ще е голям фейл.
fallback
Последни