fallback

Toyota Highlander пристигна в Европа с хибридно AWD

На Стария континент цените на всъдехода стартират от 53 250 евро

Японският производител Toyota смята максимално да се възползва от растящия интерес към SUV-моделите и ще предложи на европейския пазар новото поколение на Highlander, което дебютира в Северна Америка през 2020 година. От компанията обявиха, че моделът пристига на Стария континент с хибриден силов агрегат и система за задвижване на четирите колела.

Показателите за вредни емисии на новия Highlander са 149 гр/км, като значително надвишават средните за целия автопарк в ЕС, но пък всъдеходът може да се похвали с най-доброто съотношение между мощност и СО2 в сегмента. Версията Hughlander Hybrid разчита на задвижваща система с мощност 248 к.с., в чиято основа е 2,5-литров бензинов двигател. Само на ток хибридът със 7 места изминава до 70 км при максимална скорост от 125 км/ч.

Още в базовото оборудване на модела се включени на 7,0-инчов цифров дисплей на приборния панел и 8.0-инчов сензорен екран на информационно-развлекателната система, а също така пакет от асистенти на водача и системи за безопасност Toyota Safety Sense, Smart Entry, LED-фарове, отопляеми предни седалки и тризонов климатик.

По-високите нива разполага с 20-инчови джанти, панорамен покрив и 12,3-инчов екран на мултимедията с вградена сателитна навигация. Предвидена е и премиум аудио-система JBL с 11 високоговорителя и мощност 1200 вата.

Новият Highlander разчита на скоростна кутия CVT от Prius, която задвижва предните колела, а електромоторът на задната ос елиминира нуждата от кардан. Вече са известни и цените на всъдехода в Европа. В Германия, например, те започват от 53 250 евро.

Още снимки на всъдехода - вижте в галерията:

Снимки: Toyota

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    Много разбирачи в бг=автоморгата на Европа. Друго си е дъртите дизелови бмв или ауди, паркирани по градинките пред панелките.
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    #13 "проходимост" го свързвам с друго по принцип, но ок - смяташ че такъв хибрид няма да потегли на наклонен асфалтов път, при това със зимни гуми? Нещо не ми се вярва....
  • #9
    До #11 ( преди 3 години )
    Таман има сняг сега - качи се на някой по-стръмен и занежен АСФАЛТОВ път с такова, може и да е лексус, спри и опитай да тръгнеш независимо, че си със зимните гуми....
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    #8 как по-точно става това?
  • #7
    ili ( преди 3 години )
    Гледам я,гледам и се чудя как може толкова грозна да я направят. Какви са тези мустаци където са ги сложили около емблемата!? Никакъв вкус....Тойота все едно нямат дизайнерски отдел а някой от инженерите им набързо скалъпва дизайна.
  • #6
    ей тва... ( преди 3 години )
    утрепа купона: "Новият Highlander разчита на скоростна кутия CVT от Prius, която задвижва предните колела, а електромоторът на задната ос елиминира нуждата от кардан." - ни 4Х4 като хората и съответно никаква проходимост.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Пуснете си test on rollers на RAV4 в YouTube със същия задвижващ агрегат да се посмеете. Чудесна комедия. По-точно трагикомедия.
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Вярно. На който Тойотата не му е достатъчно грозна, си взима Лексус.
  • #3
    Тони ( преди 3 години )
    Тойотите са грозни, спор няма. Затова има лексус.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    грозна - не толкова... ненужно скъпа по-скоро..
fallback
Последни