fallback

Спортното Peugeot 508 PSE се оказа по-скъпо от BMW и Audi със същата мощност

Стартовата цена на най-мощния сериен модел на френската марка определено изненадва

Компанията Peugeot обяви цените на хибрида си 508 Sport Engineered. В Германия спортните лифтбек и комби 508 SE оказаха по-скъпи от идентичните модели на Audi и BMW. Цените на автомобилите със задвижване на четирите колела на Peugeot стартират от 66 600 евро, докато Audi S4 TDI и BMW M340i xDrive могат да бъдат купени за 63 000 евро.

Моделът Peugeot 508 Sport Engineered се задвижва от хибриден силов агрегат, състоящ се от бензинов турбомотор с 4 цилиндъра и обем 1,6 литра, електромотор, вграден в 8-степенната автоматична скоростна кутия, отделен електрически двигател на задната ос и батерии с капацитет 11,5 кВт/ч.

От френската компания твърдят, че лифтбекът с мощност 360 к.с. и 520 Нм ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,2 секунди. При това хибридът на Peugeot е и доста икономичен – разходът на гориво в смесен цикъл при него не превишава 2 л/100 км, а само на електричество пробегът е 42 км.

В същото време, сравнимото по габарити BMW M340i xDrive е оборудвано с 6-цилиндров турбомотор с 374 к.с. и 500 Нм. То ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,4 секунди при варианта с механично задвижване на четирите колела. Баварците предлагат и комби - M340i xDrive Touring, което в Германия струва 64 300 евро. Audi оценява своето S4 Avant с 3,0-литров V6 с 347 к.с. и 700 Нм. на 64 750 евро, докато комбито Peugeot 508 SW Sport Engineered е по-скъпо, като цената му стартира от 67 900 евро.

Снимки: Peugeot

fallback
  • #21
    AAV ( преди 3 години )
    По принцип споменатите коли играят в леко различни лиги и категории. Но парите са си пари и е важно какво получаваш срещу една и съща сума. И все пак, имайте предвид, че за тази цена конкретното спортно Пежо изначално е тъпкано с почти всички възможни екстри, докато при немските марки цената е базова и като започнеш да добавяш това-онова и лесно скача с 50 и повече процента. Наскоро гледах тест на някакво БМВ. Пишеше - базова цена на модела 65190 евро, цена на тествания екземпляр 108940 евро...
  • #20
    До 23 ( преди 3 години )
    БиеИемВието най-много да се издуха преждевременно в сервиза по навик
  • #19
    Чук ( преди 3 години )
    Естествено, че по-доброто е по скъпо, и няма да хвърли кутия или верига на 30 к кат немските таралясници
  • #18
    VAYK ( преди 3 години )
    Определеено ще има пазар за пежото, не го мислете!
  • #17
    3000 ( преди 3 години )
    На мен ми е достатъчно да знам, че е по-скъпо от заплатата ми и не мога да си го купя, така че филмът приключи...
  • #16
    До 21 ( преди 3 години )
    Не мисля че се пропуска 330е Х-драйв, 5.6сек до 100 и 50км пробег на ток струва 55 750 евро тоест почти 11хил евро по-малко от това 508
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    При сравнението пропускате момента че плъг ина си е скъп спрямо ДВГ. Ако БМВ предложат М340е цената ще се вдигне с едни 3-4к евро и освен това вероятно и то ще слезе на 2.0 4 цил. Така че в това отношение Пежото не е толкова неадекватно предложение. Харесвам много пежака но малко се оливат с позиционирането и цената му.
  • #14
    Откачена цена ( преди 3 години )
    Също така е доста по-скъпо от Модел 3 Пърформанс докато ускорението е сравнимо с базовия Модел 3 и с БМВ 330 така че тази цена не е премиум а много над премиум
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    че не са адекватни сравненията - така е. Но има някои марки от средна класа решават че са премиум, щото така са си решили и оп цените нагоре... Хюндай и Пежо са такива... Като си премиум, бъди такъв..а не да продаваш старото на по-висока цена.
  • #12
    bmw 550d ( преди 3 години )
    Не съм чувал за някой да е слязал от 5та серия и да се кажи на Пежо 508 :) Какви са тея глупости от френските фантазьори.
fallback
Последни