fallback

Спортното Peugeot 508 PSE се оказа по-скъпо от BMW и Audi със същата мощност

Стартовата цена на най-мощния сериен модел на френската марка определено изненадва

Компанията Peugeot обяви цените на хибрида си 508 Sport Engineered. В Германия спортните лифтбек и комби 508 SE оказаха по-скъпи от идентичните модели на Audi и BMW. Цените на автомобилите със задвижване на четирите колела на Peugeot стартират от 66 600 евро, докато Audi S4 TDI и BMW M340i xDrive могат да бъдат купени за 63 000 евро.

Моделът Peugeot 508 Sport Engineered се задвижва от хибриден силов агрегат, състоящ се от бензинов турбомотор с 4 цилиндъра и обем 1,6 литра, електромотор, вграден в 8-степенната автоматична скоростна кутия, отделен електрически двигател на задната ос и батерии с капацитет 11,5 кВт/ч.

От френската компания твърдят, че лифтбекът с мощност 360 к.с. и 520 Нм ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,2 секунди. При това хибридът на Peugeot е и доста икономичен – разходът на гориво в смесен цикъл при него не превишава 2 л/100 км, а само на електричество пробегът е 42 км.

В същото време, сравнимото по габарити BMW M340i xDrive е оборудвано с 6-цилиндров турбомотор с 374 к.с. и 500 Нм. То ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,4 секунди при варианта с механично задвижване на четирите колела. Баварците предлагат и комби - M340i xDrive Touring, което в Германия струва 64 300 евро. Audi оценява своето S4 Avant с 3,0-литров V6 с 347 к.с. и 700 Нм. на 64 750 евро, докато комбито Peugeot 508 SW Sport Engineered е по-скъпо, като цената му стартира от 67 900 евро.

Снимки: Peugeot

fallback
  • #31
    До карач ( преди 3 години )
    Селчо ,карай си грозния дървен леген(BMW) И мълчи че изглеждаш по умен!!!
  • #30
    Мнителен ( преди 3 години )
    След като дълги години карах Ситроен Ц5 се качих на БМВ 5-тата серия, над 260 к.с., ами няма такова дърво, като БМВ-то, а Пежо не ми е любима марка, защото шофьорите им винаги са ми изглеждали странни птици и ги подминавах, както и БМВ-тата, но поне вторите нямаха такива комплекси и осъзнаваха слабостите си...Вероятно Пежо много са подобрили моделите си, но ми е чудно защо са с най-високите цени, жалко че Ситроен захвърлиха хидроактивното си окачване...БМВ не може да бъде бито в остри завои.
  • #29
    STELLANTIS ( преди 3 години )
    При приравнено оборудване като EDC, nightvision etc... разликата ще бъде поне 15000 евро по скъпи ауди бмв и тн...а и тук Пежо предлага плъгин хибрид който в градско ти дава 3-4л. на 100 км. при бмв и ауди ще е 13-14 литра.
  • #28
    Българин във Воронеж ( преди 3 години )
    Прав е #32 французите могат да правят сви.ки ,возия и баничарки.
  • #27
    Българин във Воронеж ( преди 3 години )
    Прав е #32 французите могат да правят сви.ки ,возия и баничарки.
  • #26
    Име ( преди 3 години )
    Яко е пежото, но Ауди s4 си е самолет.
  • #25
    Карач ( преди 3 години )
    Естествено, че за тези пари ще си купя немска кола а не френска! Французите могат да правят само *** и возия, но спортните седани и комбита не са за тях. Който иска яка напомпана кола си купува италианска, американска, немска или японска , другите да си правят баничарките и да си седят на еб.ните *** и да не се мушат в Агрупа.
  • #24
    Тръбчо ( преди 3 години )
    Очакваше се да е скъпо. Сравнения с други марки и модели разполагащи само с двг са неуместни. Особено с марката на комплексарите в България. Познавам много хора каращи БМВ, включително и закупени нови. Един няма да не е ремонтирал нещо. Двигатели, помпи, вериги, спирачни апарати, таралежи, няма нещо дето не дава фира. Като ги питаш, нищо не съм пипал. Това Пежо може също да не е здраво, времето ще покаже. Карал съм нормалното бензин, на мен ми е тясно.
  • #23
    Toni GTI ( преди 3 години )
    Да но само 40км 360к.с.После си само с 200к.сПълна измама
  • #22
    Ceci ( преди 3 години )
    Реално трябва да се сравнява с хибридни модели.за тия пари върви с всички екстри и нощно виждане,мен само ме дразни,че го скопиха на 360 коня,а по рекламни клипове го даваха 400 и с ускорение за 4.3 сек.за 4,3 си струва парите,за 5.2-не!
fallback
Последни