fallback

Новият Mercedes S-Class вече бе привикан в сервизите

Проблеми с управлението тормозят германската лимузина

Mercedes S-Class често е наричан "най-добрият автомобил в света". Но явно и най-добрите не са перфектни: въпреки огромните инвестиции на Daimler в технологии и в подобряване на производството на лимузината, флагманът на марката стана обект на сервизна акция, едва няколко месеца след старта на производството.

Причината? Изданието Business Insider съобщава, че проблемът е в щанги на кормилното управление, които показват дефекти и в най-лошия сценарий могат да доведат до сериозни проблеми с кормилната система. Собствениците са приканени от Mercedes да посетят оторизиран сервиз на марката, където проблемните детайли да бъдат проверени и, ако е нужно, да бъдат заменени.

От компанията заявяват, че близо 1400 автомобила са засегнати от проблема, а в писмото, информиращо собствениците за проблема се посочва, че трябва да идат в сервиз "незабавно". Става ясно, че проблемните щанги може да не са били подходящите за този модел, което би могло да доведе до нарушаване на връзки при кормилната рейка.

Според Mercedes, компонентът е произведен от подизпълнител и доставян в завода на марката асемблиран като готов модул с други части и така е поставян на автомобилите. Което е направило откриването на проблема практически невъзможно на поточната линия.

Новият Mercedes S-Class се произвежда в завода на Daimler в Зинделфинген, Германия. Същата фабрика произвежда и по-луксозната версия Maybach S-Class, а скоро там ще се асемблира и електрическия EQS. Дали и при други модели се използва дефектната част, тепърва ще стане ясно.

fallback
  • #10
    Гоуст ( преди 3 години )
    Е как ще го дменят като Гиили купи Мнгалцедес и всички дисплейчета катайски.
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Да си сменят доставчика с български. Ей на с Вистеон всичко си е о.к. Наще екранчета и мултимедийната система си бачкат.
  • #8
    Гиили ( преди 3 години )
    От китайски бклуци толкова.
  • #7
    анонимен ( преди 3 години )
    Мерцедес отдавна не е това което беше. Здравината отдавна не е приоритет. Не случайно дори и на G класата която се очаква да е най коравият им модел и махнаха предния мостСега основният им приоритет е да докарат колите на вид и на усещане. Да хващат окото и като се качиш да ти създава усещане за скъпо и лукс. Цялата работа е да се манипулират сетивата на клиентите и да ги накарат да се изръсят със стотици хиляди за една тенекия която само след 3 години вече е загубила над 50% от стойността си ...
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    При проблемните въздушни възглавници тогава да обвиним Тойота и Хонда, а не ТАКАТА, така ли ? Щото Тойота и Хонда не правят качествен контрол на вече готов компонент...По български, колкото да кажем нещо, да сме интересни.
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Даа Mercedes - некви смешни проблеми,/за 1 400 броя, забележете/ VW глоби ще плащат.. Днес явно е добър ден за всичките му там "швабен, лоен мозък" и т.н., да не споменавам репертоара!! А ние с тези коли просто ще отидем да се повозим!!
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Хех, и веднага натопили доставчика. Те Мерцедес са си перфектни, доставчика се бил издънил. Да, ама за контрола на качеството на компонентите са отговорни Мерцедес, не доставчиците им.
  • #3
    до Мемфис ( преди 3 години )
    Ти дай 100 000 евро за кола и нека те викнат след 2 месеца за проблем в сервиза, да те питам.... после колко ти е незначително хха
  • #2
    кралят на градската ( преди 3 години )
    В рекламата на S-class казват: ''кралят на градската джунгла'', а аз всеки път като видя Smart в София си мисля: ето това е действителният крал на градската джунгла :)
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Всички производители в днешно време си реагират адекватно на тея проблеми. Немските фенчета и техните издания обаче се опитват да те убедят как това обаче е нормално за немците, но другите, видиш ли, били ненадеждни.
fallback
Последни