fallback

Новият Mercedes S-Class вече бе привикан в сервизите

Проблеми с управлението тормозят германската лимузина

Mercedes S-Class често е наричан "най-добрият автомобил в света". Но явно и най-добрите не са перфектни: въпреки огромните инвестиции на Daimler в технологии и в подобряване на производството на лимузината, флагманът на марката стана обект на сервизна акция, едва няколко месеца след старта на производството.

Причината? Изданието Business Insider съобщава, че проблемът е в щанги на кормилното управление, които показват дефекти и в най-лошия сценарий могат да доведат до сериозни проблеми с кормилната система. Собствениците са приканени от Mercedes да посетят оторизиран сервиз на марката, където проблемните детайли да бъдат проверени и, ако е нужно, да бъдат заменени.

От компанията заявяват, че близо 1400 автомобила са засегнати от проблема, а в писмото, информиращо собствениците за проблема се посочва, че трябва да идат в сервиз "незабавно". Става ясно, че проблемните щанги може да не са били подходящите за този модел, което би могло да доведе до нарушаване на връзки при кормилната рейка.

Според Mercedes, компонентът е произведен от подизпълнител и доставян в завода на марката асемблиран като готов модул с други части и така е поставян на автомобилите. Което е направило откриването на проблема практически невъзможно на поточната линия.

Новият Mercedes S-Class се произвежда в завода на Daimler в Зинделфинген, Германия. Същата фабрика произвежда и по-луксозната версия Maybach S-Class, а скоро там ще се асемблира и електрическия EQS. Дали и при други модели се използва дефектната част, тепърва ще стане ясно.

fallback
  • #20
    elo ( преди 3 години )
    На Мерцедеса единствено е останало името но не и качество( имах два 2005 година ЕURO-4 и 2009 година ЕURO-5. вечно проблеми в електрониката им времто ми минаваше в сервизите и пари и нерви . SPRINTER (имам предвид които са ЕURO-4 след 2005 година ) двигателите им едва едва "изкарват " 200-250 хил. километра както и карданият вал заминава и от дифириенциала при смеяна на скорости от ниски към високи чува се тракане от лифта който се е образувало вседствие на износването ми казаха ? че е н
  • #19
    Някой ( преди 3 години )
    Всеки греши. Важното е как ше постъпиш да отстраниш грешката си. Закупих два климатика Тошиба. Голяма реклама , че са тихи и икономични. И още нов, на единия турбинката се "разцъка" нещо. Явно лагери. Другия рядко, но и там се чува понякога. Отделно компресора понякога издава едни виещи високочестотни звуци, които по тръбите се предават на вътрешното тяло. И то вие в стаята. Зачетох се във форумите. И се оказа, че и други собственици имат абсолютно същите два проблема. Тошиба ще направят ли тов
  • #18
    анонимен ( преди 3 години )
    какво става с този космически автомобил. Нещо космоса да не му се види малък
  • #17
    s klasse ( преди 3 години )
    А бе, и без предница да ми я дават, пак няма да откажа!!
  • #16
    Име ( преди 3 години )
    Така става като производителите забравят да произвеждат, а само поръчват компоненти и сглабят.
  • #15
    М да а ( преди 3 години )
    !? Чакай малко, за това ли търсят над 100 хилки в зелено, и не видяли че щангите са други в поне 1500 бройки, поне една на всеки 100 да бяха проверявали, и не проверяват ли какво им се доставя... и те са една пародия на производител
  • #14
    казанлък forever ( преди 3 години )
    И аз го усетих това в щангите. От един месец я имам. Ще се обадя в сервиза, да видят какво е.
  • #13
    Гоуст ( преди 3 години )
    До 14 Особено айо се прави от нeдъгaв китаец
  • #12
    Колкото ( преди 3 години )
    по-сложно е едно нещо толкова по-чупливо става.
  • #11
    Брандо ( преди 3 години )
    Откриват проблем и реагират веднага ! Тук обаче дървени философи за пореден път излишно напрягат двете си мозъчни клетки.
fallback
Последни